פרסום OFFLINE 1. מגה - 542,943 דולר
מגה כובשת את המקום הראשון בטבלה עם דמות מצוירת של ג. יפית (מגה ג.), באמצעות מקאן-אריקסון.
2. סופר-פארם - 408,709 דולר
סופר-פארם במקום השני בטבלה עם קמפיין "הבשמים המובילים ב-200 שקל", באמצעות באומן-בר-ריבנאי.
3. קסטרו - 389,740 דולר
קסטרו ממוקמים במקום השלישי בטבלה עם קמפיין ללא מילים של זוג בדירת קרח, באמצעות ראובני-פרידן.
4. בזק אינטרנט - 319,489 דולר
בזק מציעה מחשב נייד של ACER במחיר אטרקטיבי, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי.
5. המשביר החדש לצרכן - 312,275 דולר
המשביר החדש לצרכן מצטרף לחגיגת פרסום החגים, באמצעות מקאן-אריקסון.
פרסום ONLINE
1. סלקום - 151,058 דולר
סלקום מתמקמים במקום הראשון עם קמפיין ZMONEY.CO.IL, באמצעות מקאן דיגיטל.
2. נוקיה - 97,956 דולר
נוקיה עולה למקום השלישי עם קמפיין הגרלה להופעה של מקרטני, באמצעות ארק אינטראקטיב.
3. מגה - 92,425 דולר
מגה מחליפה מעלה את מגה ג. גם בפרסום באינטרנט, באמצעות מקאן דיגיטל.
4. בזק אינטרנט - 162,262 דולר
בזק הולכים חזק גם באינטרנט ומשלימים את קמפיין האופליין באמצעות GREY אינטראקטיב.
5. מזולה - 61,609 דולר
גם ממרח מרגרינה יכול לבלוט, וזה מה שעושים במזולה באמצעות מקאן דיגיטל.
* הנתונים מתייחסים לשבוע שבין התאריכים 24/9/08 - 18/9/08. פרסום OFFLINE: כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה. פרסום ONLINE: כולל באנרים באתרים המובילים. מחיר ריאלי לפי שקלול יפעת בקרת פרסום.
** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.