רשת אופטיקנה בחרה בבני-הזוג איזבל אדלר ואורן סימנטוב להוביל את קטלוג הרשת לקיץ 2009.
תקציב הפקת הקטלוג יעמוד על 100 אלף שקל, ובני הזוג יקבלו 50 אלף שקל עבור הקמפיין.
השניים יככבו בקטלוג הקיץ של אופטיקנה, במודעות, בפוסטרים בנקודות המכירה, באתר האינטרנט של אופטיקנה ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.