קוקה-קולה תקיים גם השנה את כפר הנוער המיוחד Coca-Cola Village 2008 בחוף אכזיב בחודשים יולי-אוגוסט. למרות המשבר הכלכלי, תשקיע החברה סכום של כ-15 מיליון שקל באירועי הכפר, למעשה, מדובר בחלק גדול מתקציב הפרסום והשיווק של החברה לאורך הקיץ.
ל"גלובס" נודע, כי בחברת קוקה-קולה העולמית שוקלים להעתיק את פורמט כפר הנוער של קוקה-קולה למדינות נוספות, ששוכנות לחוף ים עם אקלים מתאים. בכירים בחברה ביקרו בשנה שעברה בכפר הנוער, ובעקבות הצלחת הכפר והמשוב מבני הנוער, שוקלת החברה לפתוח כפרי נוער נוספים ברחבי העולם.
השנה תקיים קוקה-קולה מעין תחרות כישרונות בין בני הנוער שיבואו לכפר, תחת השם "בואו להיות". בני הנוער ייבחנו על הנחייה בטלוויזיה, סטנד אפ, D.J, מוזיקה וצילום.
קוקה-קולה תלווה את הפרויקט על-ידי אנשי מקצוע מובילים בתחומים השונים, משלב בחירת בני-הנוער ועד לאלה שיזכו לעלות ולהופיע על הבמה בכפר.
"קוקה-קולה ממשיכה במסורת ריגוש בני-הנוער", אומרת סביון בר-סבר סמנכ"ל השיווק של קוקה-קולה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.