רשת פדני תכשיטנים יוצאת בקמפיין פרסום תדמיתי חדש לשנת 2009 בכיכובה של הדוגמנית יבה דון.
הקמפיין, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב, עולה בהשקעה כוללת של כמיליון דולר.
על-פי הערכות תקבל דון עבור הקמפיין כ-40 אלף דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.