"מצב הדירה מזעזע, הבניין מלא בג'וקים, עד שבאו לתקן תקלות יצאה הנשמה, ובעלת הבית זקנה מרושעת"

אתר חדש, citip.co.il, יגלה לכם את כל מה שרציתם לדעת - וכל מה שלא - על הדירה שאתם שוקלים לשכור ■ המלשינון - גירסת שוכרי הדירות

"מצב הדירה מזעזע, אם אתה מעל 1.70 אתה לא יכול להתקלח במקלחת בדירה. זאת היתה פעם דירה אחת שהיום משמשת כשש דירות. הבניין מלא בג'וקים ודלת הכניסה לבנין שבורה ופרוצה. החוזה נחתם מול אישה מבוגרת ולה נאמן לא פחות מבוגר אבל יותר בריא. עד שבאו לתקן תקלות (והיו המון) יצאה הנשמה. הזקנה מרושעת".

לתיאור הנ"ל זכתה דירה אי שם בתל-אביב, באתר החדש www.citip.co.il - "כלב השמירה של שוכרי הדירות", שמאפשר לשוכרים בעבר ובהווה לספר את כל התרשמויותיהם - הנעימות וגם אלה שפחות, מהדירה ששכרו, לטובת הדיירים הבאים.

כל גולש יכול למלא טופס "הוספת התרשמות" באתר לכל דירה שהיא, ללא הרשמה מראש. כל המוסיף התרשמות נרשם אוטומטית כחבר באתר, דבר שמאפשר לו ליצור קשר עם גולשים רשומים אחרים.

ולכל המודאגים - גם ביקורות טובות אפשר למצוא באתר. "האיזור מעולה, כיף ממש. קצת רועש כי זה על הכביש הראשי, אבל זה חלק מהקסם", נכתב על דירה תל-אביבית אחרת. "הדירה חמודה ויפה, החדרים גדולים ובמצב די טוב, במיוחד יחסית לתל-אביב". גם בעלי הדירות לא כולם "זקנים מרושעים", מסתבר. "בעל הבית בסדר גמור, כמעט לא שמענו ממנו, והיה מטפל בכל בעיה במהירות".