סוכנות המדיה החברתית ריפרש של אדם שוב זכתה במכרז פעילות האינטרנט של מפעל הפיס. ריפרש תלווה את המותג בטוויטר ובזירות תוכן גולשים, והפעילות תכלול בין היתר הקמת בלוג, ניהול דיאלוג מול גולשים, כתיבת תכנים וניטור השיחה המתנהלת על המותג ברשת.
על-פי מסמכי המכרז, הפרמטרים לבחירת הזוכה היו בין היתר ניסיונה של החברה במתן שירותים מהסוג הזה; המלצת לקוחות נוכחיים על החברה; וניסיון מקצועי של מנהלי הפרוייקט.
ריפרש התמודדה מול מספר משרדי יחסי ציבור ומשרדי פרסום, בהם Twisted, Unik, בלינק ובאזילה.
ריפרש הוקמה לפני כשנתיים על-ידי העיתונאי לשעבר אדם שוב, ובין לקוחותיה היום ניתן למצוא את בנק לאומי, טבע, עיריית תל-אביב, סטימצקי, רשת המסעדות מוזס ובית ההשקעות מגדל שוקי הון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.