בזק בינלאומי השיקה היום (א') כלי אינטרנטי פרסונלי בשם BJET, הפונה לבני-נוער ומציע להם תכנים פרסונליים. למעשה מדובר בווידג'ט (תוכנת יישום זעירה היושבת על שולחן העבודה), שפותח בשיתוף חברת השיווק לצעירים Teenk, במטרה להציע לקהל בגילאי 13-18 תוכן רלוונטי.
לאחר הרשמה לשירות יוכלו המשתמשים להגדיר באילו קטגוריות נושאיות הם מתעניינים - והאפליקציה החינמית תציע להם בהתאם אתרים רלוונטיים, לצד מכלול הטבות ומתנות מתחלפות וייעודיות.
מסקרים שערכה בזק בינלאומי עולה כי בני-הנוער משקיעים כ-4 עד 5 שעות ביום בממוצע ברשת. עוד עולה מהסקרים כי כ-60% מבני-הנוער דיווחו כי הם מבלים את זמנם הפנוי באינטרנט, וכ-80% ציינו כי הם גולשים באינטרנט מעל לזמן שתכננו מראש.
עטרה ליטבק-שחם, סמנכ"לית השיווק בבזק בינלאומי, מסרה בתגובה: "בעידן של שווקים בוגרים, אך טבעי הוא להעמיק סגמנטציה. אנו מבינים כי בני-הנוער מהווים גורם מכריע בבחירת ספק האינטרנט בבית, ולכן בחרנו להשקיע בהם ולפתח מוצר המהווה מענה לצורך ולציפייה שלהם מהאינטרנט, כפי שהם הגדירו בעצמם. בני-הנוער נמצאים וחיים באינטרנט, וזה דורש מאיתנו להיות יצירתיים, חדשניים וקשובים לצרכים המשתנים שלהם - בפרט לאור החשיפה העצומה לכלים אינטרנטיים ואפליקציות שמתחרים על ליבם".
במהלך תקופת ההשקה תשתף בזק בינלאומי פעולה עם פורטל וואלה ועם הרשת החברתית שבבעלותה, מקושרים. שיתוף-הפעולה יבוא לידי ביטוי במיתוג משותף של האפליקציה ובשילוב תכנים ייעודיים מפורטל וואלה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.