Hulu ממשיכה לצמוח: החברה, המספקת פלטפורמה לצפייה בתכני טלוויזיה על גבי הרשת ומכשירים ניידים, הכפילה את מספר המנויים המשלמים שלה ל-4 מיליון.
עם זאת, עדיין יש ל-Hulu כברת דרך ארוכה כדי לעקוף את אחת המתחרות שלה, נטפליקס, שמספר המנויים שלה גדול ב-87%.
החברה רשמה הכנסות של 695 מיליון דולר ב-2012 - עלייה של 65% לעומת 2011.
על אף ההישג של Hulu, מדובר בזמנים לא פשוטים עבור החברה. המנכ"ל ג'ייסון קילר עזב בתחילת השנה, קרן ההשקעות Providence Equity שליוותה את האתר מתחילת הדרך מכרה את חלקה, ולאחרונה שתיים מהשותפות במיזם הטכנולוגי-בידורי - ניוז קורפ ודיסני - שוקלות את המשך דרכן.
לאחרונה אף פורסם כי סמנכ"ל התפעול והנשיא לשעבר של ניוז קורפ, פיטר צ'רנין, ששימש גם כדירקטור ב-Hulu, הציע חצי מיליארד דולר עבור האתר - על אף שזה זכה לשווי של 2 מיליארד דולר בנובמבר אשתקד.
מנכ"ל Hulu הזמני, אנדי פורסל, אמר שלשום (ג') כי 15% מהצפיות בסדרות ב-Hulu מגיע מהמובייל. כמו כן, נרשמה עלייה של 28% במספר המפרסמים בשירות התוכן המקוון, והכמות עמדה אשתקד על למעלה מ-1,000 מפרסמים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.