תוקנה התקלה העולמית בשירות המשלוחים של וולט

בערב שלפני צום יום הכיפורים נרשמה תקלה נוספת באפליקציית המשלוחים וולט, פחות משבוע לאחר תקלה שהשביתה את המשלוחים - שנמשכה 4 שעות • התקלה תוקנה לאחר כחצי שעה • מוולט נמסר: "חווינו תקלה טכנית עולמית, מתנצלים על אי הנוחות. חזרנו לשירות מלא"

שליחי וולט / צילום: שלומי יוסף
שליחי וולט / צילום: שלומי יוסף

לא חלף שבוע מאז שאפליקציית המשלוחים הבינלאומית וולט חוותה תקלה בת מעל 4 שעות, והנה כבר הערב (ג') היא חוותה תקלה נוספת, והפעם ערב אחד לפני צום יום הכיפורים. כמו ב-10 בספטמבר, כך גם הערב, המעוניינים להזמין ארוחה נתקלו בהודעה המבשרת כי "סגרנו לכמה דק' בלבד עקב תקלה טכנית". נזכיר, כאמור, כי בפעם הקודמת ההודעה המשיכה להופיע במשך מספר שעות.

כחצי שעה לאחר מכן הודיעה וולט כי התקלה תוקנה.

תקלה טכנית בשירות המשלוחים וולט / צילום: צילום מסך
 תקלה טכנית בשירות המשלוחים וולט / צילום: צילום מסך

אפליקציית וולט, שמקורה בהלסינקי, היא אפליקציית משלוחים המאפשרת הזמנה ממסעדות, ובאחרונה גם ממכולות ומחנויות בתחומים שונים. האפליקציה, שצברה תאוצה משמעותית עם פרוץ משבר הקורונה והסגרים שהביא עמו, מאפשרת משלוח מהיר במיוחד לצד מעקב אחרי סטטוס ההזמנה ומיקום השליח.

וולט מציעה זמני משלוח קצרים יחסית עם זמן ממוצע של 35 דקות (30 דקות בתל אביב). בשנה האחרונה עלו מספר מחאות מצד בעלי מסעדות שהתלוננו על העמלות הגבוהות שהיא גובה מהן, המגיעות לכ-30%.

מוולט נמסר: "חווינו תקלה טכנית עולמית, מתנצלים על אי הנוחות. חזרנו לשירות מלא".