בחסות
x

שיתוף

סגירה

03

Demisto

הגנת סייבר מבוססת אוטומציה

מייסדים:

סלביק מרקוביץ’ (מנכ"ל), דן שראל, גיא רינת ורישי בהרגבה

משקיעים:

אקסל, קלירסקיי, גריילוק

שנת הקמה 2015
עובדים 140
גיוסים 69 מיליון דולר
"הרעיון הוא שנהיה המוח שמנהל את כל מערכות הסייבר בארגון"
טל שחף

חברת דמיסטו הוקמה לפני שלוש שנים בסך הכל. בזמן הזה היא הספיקה לערוך שלושה סבבי גיוס בהובלת שלוש קרנות גדולות, להגדיל את מספר הלקוחות ב-300% בשנה שעברה וככל הנראה הרבה יותר מזה עד סוף 2018, ולשלש כמעט את מספר העובדים מ-50 בשנת 2017 ל-140 כיום, התרחבות שצפויה רק להימשך.

החברה, לדבריה, כמעט ואינה נזקקת למאמצי שיווק כי "הלקוחות דופקים בדלת". בימים אלה היא נערכת להתרחבות מארה"ב לשורה של מדינות בחמש יבשות. האם זה נובע מכך שהפתרון של החברה מתאים מאוד לצורכי השוק, או מכך שבעיית איומי הסייבר הולכת ומחמירה? נראה שבמקרה הזה כל התשובות נכונות.

כשאנשי דמיסטו מנסים להסביר מהי בדיוק טכנולוגיית הגנת הסייבר שלהם, קצת קשה למאזין הממוצע לעקוב. בזרג'ון הטכני מדובר על אוטומציה של תגובות (SOAR) שמאפשרת תפעול מערכות הגנת סייבר שונות באמצעות מרכז בקרה ושליטה (SOC) אחד. אבל אז הם מספרים מה התלונות שהם שמעו מארגונים, והובילו להקמת החברה: אלפי מתקפות יומיומיות, יותר מדי כלים שאמורים לטפל בהם, ופחות מדי עובדים שיכולים לתפעל אותם. הפתרון: מערכת שמאפשרת להגיב למתקפות מהר ובאופן אוטומטי ככל האפשר.

המערכת של דמיסטו מיועדת לארגונים גדולים, כדוגמת עשרות חברות Fortune 500 שנמנות עם 120 לקוחותיה. היא יודעת להבחין בין מתקפות סייבר קטנות וגדולות, חד-פעמיות או בלתי נלאות, מציקות או מסוכנות באמת. כך יכולים אנשי האבטחה בארגון לאתר את הבעיה במהירות, לאפיין אותה, להגיב בצורה הנכונה ביותר, ולאחר מכן לאבחן נזקים אם קרו ולנקוט צעדי התאוששות. המערכת עושה את זה באמצעות Playbooks (תסריטים מוכנים מראש), בוטים שמבצעים חלק מהפעולות על ידי הפעלה קולית, ומערך אגירת נתונים ולמידה עמוקה.

מכונה שפועלת לצד האנליסט

דמיסטו הוקמה ב-2015 על ידי סלביק מרקוביץ', דן שראל, גיא רינת ורישי בהרגבה. ארבע שנים קודם לכן מכר מרקוביץ' את חברת אבטחת מסדי הנתונים סנטריגו ב-50 מיליון דולר לחברת הענק האמריקאית מק'אפי, ועבר לעבוד שם – ואיתו גם שראל ורינת. במק'אפי הם פגשו את בהרגבה, שהצטרף אליה עם רכישת Solidcore האמריקאית ב-2009. כל הארבעה היו בעלי ניסיון בשורה של חברות טכנולוגיות, ונגועים קשות בחיידק היזמי.

וות Demisto / צילום: שלומי יוסף"

קראו עוד
סגור

כתבות הטכנולוגיה הכי מפתיעות ברשת. בכל סוף שבוע.

אני מאשר / ת קבלת תוכן פרסומי מגלובס