<b>גלובסקול - </b>לומדים מרחוק
האפי האוור בנושא "דאטה זה סקסי"

האפי האוור בנושא "דאטה זה סקסי"

מפגש Happy Hour: דאטה - הרבה יותר מ-Buzz Word

שלושה מומחים מעולמות שונים בוחנים את השימושים במידע והאופן בו נפיק ממנו תועלת ברמה העסקית, משלוש זוויות שונות: איך תזקקו תובנות עסקיות מתוך כמויות הדאטה האינסופיות הזמינות לנו לשיפור מדדי לקוח; כיצד שידרגו בעיריית תל-אביב-יפו את השירות לתושב דרך סקרים, נתונים ופרויקט דיגיתל, ומה הקשר בין דאטה לקריאייטיב ולקמפיינים יצירתיים.
31.01.2021 |

כתבות נוספות:
שיפור המרות באתרי איקומרס

שיפור המרות באתרי איקומרס

הקורס יעניק לכם כלים פרקטיים על בניית תוכנית לשיפור יחס המרה שתעזור להעיף את המכירות באתר שלכם.

  • מרצה: בוריס קימלמן, הבעלים של b-digital
  • 6 שיעורים
  • מועד: לבחירתכם
  • מחיר: 285 ₪ לקורס אחד או 485 ₪ לכל הקורסים, המחירים כוללים מע"מ.
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes בעמוד הרכישה. 
  • קורס זה ניתן לרכוש רק במסגרת חבילת "דיגיטל אקספרט", פרטים נוספים בעמוד ההרשמה.
חווית לקוח וניהול לקוחות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

חווית לקוח (CX) וניהול לקוחות בזמן שינוי

ההרצאה עוסקת בחוויית לקוח בעידן של שינויים. לדברי המרצה, רונית גנון עמית, בעלת חברת הייעוץ RGA Consulting, בעידן הדיגטלי הנוכחי ובכלל הלקוח זקוק לטיפול מא' ועד ת'. עלינו כבעלי עסקים להשקיע בחוויית הלקוח – "להבין מה הלקוח רוצה ואולי אפילו להקדים אותו ולהפתיע אותו". הדבר מקבל משנה תוקף כיום בתקופת ה-New Normal שיצרה הקורונה, שמשנה את הדרך שלנו לעשיית עסקים.

בין השאלות שבהן עוסקת ההרצאה: מה התחדש בתחום חוויית הלקוח בעת משבר הקורונה, מהי חוויית לקוח מיטבית כיום לעומת העבר, ממה היא מורכבת ומושפעת וכיצד נמדוד אותה.

לצפייה בהרצאה>>

הרשמו לניוזלטר נשים בהייטק
נרשמת בהצלחה לניוזלטר