עצירת השירותים נעשית עקב שדרוג למערכת מיחשוב שתאפשר ביצוע פעולות במגוון ערוצים ■ לא יתאפשרו תשלומי חשבונות, עדכון קריאות מונה, בירורים, הזמנות, ושירותים נוספים
בדיקת "גלובס" במוקדים של 14 חברות מגלה פערים משמעותיים בין זמן ההמתנה למוקד שירות הלקוחות ובין ההמתנה למוקד המכירות ■ ההמתנה הממושכת ביותר היתה למוקד השירות של ישראכרט - כמעט 13 דקות
כך עולה מממצאי דו"ח תלונות ופניות הציבור של הרשות לחשמל לשנת 2008 ■ הרשות ממליצה לציבור הצרכנים לבחון האם חשבון החשמל שבידם נעשה במדויק על-ידי קורא מונים או התבצע על-ידי הערכת צריכה
משרדי קבלת הקהל בגוש דן, חיפה וירושלים יהיו סגורים חברת החשמל מגבירה הלחץ על העובדים: "מי שינקוט בעיצומים יישלח הביתה ולא יקבל שכר"