מדובר על עליית מחיר של כ-7% על סדרת המוצרים של מנה חמה • אסם: "מדובר במספר קטן ושולי של מוצרים שבהם נפלה טעות במחירון המקורי"
הקמפיין לסכין גילוח חדש של סופר-פארם נכנס למדד וזכה לוויראליות משמעותית בעולם
הקמפיין לחיזוק המותג "מנה חמה", בהשקעה של 300 אלף שקל, פונה לבני-נוער באמצעות סרטונים קצרים בווטס-אפ וכן בפייסבוק, באינסטגרם וביו-טיוב
אם לא שמעתם על החטיפים באגסי, גולי וקונוסים, זה לא במקרה: הם מיוצרים ע"י יצרניות קטנות ולא נמכרים בכל רשת מזון, אך שווה להכירם - כי מחירם נמוך, והטעם מצוין ■ ויש עוד דוגמאות
המוצרים הוסרו בעקבות תלונה של צרכנית רגישה לחלב מנכ"ל של אחת מרשתות השיווק: "זו פשוט חוצפה של אסם, שלא הודיעה לנו ואספה את המוצרים בשקט-בשקט - כנראה כדי שזה לא ייחשף בכלי התקשורת"