שירות Gett Delivery XL להעברת חבילות גדולות (עד 15 ק"ג) יינתן בפריסה ארצית מלאה, כולל אילת, במתכונת 24/7, כשלפי החברה זמן ההגעה ליעד עומד על 10 דקות • Gett: "שליחים שביצעו משלוחים במשך של 8 שעות ביום לפחות, הרוויחו למעלה מ–10,000 שקל בחודש"
כיום הנהגים מורשים לגבות את דמי השירות הללו בשעות מסוימות • בנוסף, החברה תאפשר לנהגים לדרג את הנוסעים, במסגרת פיילוט ל"מדידת חוויית נסיעה איכותית ושיפור השירות"
אפליקציית "פיק-אפ", שגייסה בשלב הפיילוט 2,000 נהגים, מכוונת להגיע לרשימה של 5,000-6,000 נהגים עד לסוף השנה ■ לשם השוואה, מספר הנהגים הרשומים ב-Gett עומד על כ-8,500
האפליקציה החברתית תשמש כמנוע חיפוש, תחבר בין הנהג והנוסע באופן ישיר, לא תתווך ולא תגבה עמלות מהנהגים ■ הבעיה: אפשרות לסינון לא ראוי של נהגים ושל נוסעים וחוסר פיקוח על הנהגים
לפי הנטען, איגוד נהגי המוניות והעומד בראשו המליצו לחברי האיגוד על קו פעולה עסקי אחיד, לפיו נהגי המוניות לא יתנו הנחה ממחיר המחירון לנוסעים מנתב"ג, וזאת בניגוד לחוק ההגבלים העסקיים
ניצני מהפכת ההסעות השיתופיות ספגו מהלומה מביהמ"ש: בהסכמת אובר ישראל הוצא צו קבוע המונע מהחברה להעניק שירותי הסעה באמצעות נהגים פרטיים ■ מנגד ייוותרו שירותי ההסעה של אובר באמצעות נהגי מוניות ■ השופט אורנשטיין: "לא אתן לכם לנסוע מטר ללא ביטוח"
הוועידה לתחליפי דלקים ותחבורה חכמה נפתחה על רקע התעניינות שיא של תעשיית הרכב בחברות אוטו-טק ישראליות ■ מה מביא חברות ענק שמרניות להשקעה בחברות נטולות הכנסות מהמזה"ת, ועם מה נדרשות חברות הסטארט-אפ להתמודד רגע אחרי האופוריה של הצ'קים השמנים?
עפ"י החשד, האיגוד והיושב בראשו, יהודה בר-אור, המליצו לנהגי המוניות לא להעניק לנוסעים מנתב"ג הנחות ■ ההודעה מגיעה בעקבות חקירה שהתנהלה במאי-יוני
סטריט סמארט פיתחה מערכת ניהול ציים מבוססת בינה מלאכותית, שמייעלת את פעולת נהגי המוניות ומשפרת את השירות לנוסעים באמצעות המלצה בזמן אמת על מסלולי נסיעה מותאמים אישית
הערכות בענף הרכב: Gett כבר במגעים לחתימת על חוזים מול חברות גדולות כאלטרנטיבה לרכב צמוד ■ מארק און, מנכ"ל Gett ישראל: "אנו צופים ביקוש רב בקרב המעסיקים"
השירות, שמאז 2015 פועל באזור תל-אביב, רמת-גן, בני-ברק וגבעתיים - יורחב ויוצע כעת ליישובים נוספים, בהם רמת-השרון, הרצליה, פתח-תקווה, בת-ים, חולון וראשון-לציון
(עדכון) - מוניות הדר פרשו מהמכרז בשל "תמחור לא ריאלי שיוביל את הנהגים לחרפת רעב" ■ רשות שדות התעופה תצא במכרז חדש ■ ומה יהיה עם ההנחה לנוסעים?
שנה אחרי גיוס הענק מפולקסווגן, Gett - הסטארט-אפ הכי גדול בישראל - לא עוצר באדום ומתכנן גיוס הון נוסף בהמשך השנה ■ שחר וייסר, מייסד ומנכ"ל, בראיון מיוחד ל"גלובס"
עימותים והפגנות בקרב נהגי המוניות בשדה התעופה, על רקע הסיכום המסתמן לשיתוף-פעולה בין מוניות "הדר" ו-GETT
ברש"ת מעריכים: ההתרחשויות מאפשרות לבטל את המכרז ולחתום על הסכם ישיר עם Gett ■ מקורב למוניות הדר: המכרז היה תפור מלכתחילה ל-Gett
מנכ"ל רשות שדות התעופה הורה על הצעד, בעקבות סיום החוזה הקיים של מוניות "הדר" ■ רש"ת תעמיד לרשות הציבור מערך אוטובוסים חינם בשעות העומס
אובראפליקציותאירועים ומינוייםחברות SPACטכנולוגיה: מיזוגים ורכישותיאנגומוניותמיזוגים ורכישותמשלוחיםנסיעה שיתופית (קארפול)