TLV Noir
אלין קוסטיוק / צילום: איל יצהר

אלין קוסטיוק

ברמנית | "כששוברים את הלב צריך לשתות טקילה"

אלין קוסטיוק / צילום: איל יצהר

ריגוש

"אני מתרגשת מאנשים חדשים שאני פוגשת בלילה, שלא הייתי נתקלת בהם ביום. לקוחות מדברים איתי על הכול מהכול. לפני כמה זמן ישבו אצלי זוג ובחור, והוא נראה עצוב - שאלתי אותו מה קרה והוא סיפר לי שממש לפני שהם באו הוא תפס את חברה שלו בוגדת בו, מזגתי לו צ'ייסר טקילה ואמרתי לו שכששוברים לך את הלב צריך לשתות טקילה. ככה לימדו אותי".

חיי הלילה

"בלילה אני סוג של רוקסטאר, כל לילה משחקת משהו אחר קצת, והלילה מאפשר את זה. מול כל אדם אני מתאימה את עצמי למה שהוא צריך באותו הרגע. זה כיף. יכול להיות שסף הריגוש השתנה עם השנים, אנחנו בתקופה שהכול זמין, אנשים שותים הרבה יותר מאשר פעם, אנשים לא יוצאים סתם לעוד ערב, הם מחפשים אטרקציות".

סמים בעיר

"כל אחד שיחיה איך שהוא רוצה, אני לא נכנסת לאף אחד לתא שירותים ולא לחיים".

לא נרדמת תל אביב

"אנחנו סצנה קטנה, כולם מכירים את כולם וחברים. כשאני יוצאת למקום כלשהו, זה תמיד להכיר חלק גדול מהאנשים, או בכלל לצאת למקומות של חברים. והג'אספר זה בכלל משפחה, אני מגיעה לכאן גם כשאני לא עובדת. ולבליינים, בחברה הישראלית עובדים הרבה יותר קשה מבחו"ל, זה לא 9–5, ובגלל זה גם היציאות מתחילות מאוחר יותר ונמשכות עד הבוקר. אנשים צריכים להתפרק, אתה נכנס בלילה ונשאב לתוך הדבר הזה, יוצא מהמקום ומגלה שכבר בוקר ושאנשים הולכים לעבודה".

נקודת קיצון. "הציעו לי שלישייה. זה מחמיא ומביך, הבחורה ניגשה אליי ואמרה לי שהיא ובן זוגה חושבים שאני נורא יפה, חייכתי, אבל אמרתי לה שאני פחות בעניין. חזרתי לעבוד והברמן שעבד איתי נקרע מצחוק ואמר - 'אני רואה אותם מתכננים עלייך כבר שעה'. והכי מצחיק שזה היה מוקדם יחסית, לא בשעות 'האפלות'".

תיירים

"תיירים ממש בהלם מהשעות, רוב המקומות בחו"ל נסגרים בשתיים בלילה, כאן אצלנו שתיים זה רק הפיק של הערב. לפעמים אני מעבירה תיירים שהתחילו את הערב בג'ונס לג'אספר, והם ממש המומים מזה שדרך דלת נסתרת הם נכנסו פתאום למקום הומה אדם".

ישראלים

"ישראלים רוצים להרגיש חשובים, להגיע למקום שהם מרגישים בו בבית, שידעו מה הם רוצים לשתות ויגישו להם איך שהם מגיעים".

אנשי עסקים

"יש הכול מהכול אצלנו, אני לא בהכרח יודעת מה הם עושים ביומיום, אני אפילו מופתעת מאוד כשהם מספרים לי. על הבר יושבים אחד ליד השני ברמן, ובעלים של רשת מסעדות. לא פעם ראיתי אנשים נופלים מכיסאות, אבל כשזה קורה אני פחות מתעניינת במה הם עושים, אלא בלגרד אותם מהרצפה. לפני כמה זמן ישבו שניים שכנראה היו בדייט, היה מאוחר והם המשיכו לג'אספר אחרי שהיו במקום אחר. הבחורה הייתה שיכורה ונפלה מהכיסא, ראיתי את זה ממש בסלואו מושן".

מונוגמיה

"לא מזמן ישבו חבר'ה שהיו במסיבת רווקים, אמרתי לחתן שאני באמת שמחה לדעת שיש עוד אנשים שעושים את הצעד הזה. הבעלים של המקום דווקא מאוד מונוגמיים, אנשי משפחה, אבל כן יש תחושה שהגברים מגיעים כדי לצוד, מתחילים עם מישהי ואם היא לא בעניין, תוך שניות כבר מוצאים מישהי אחרת שיושבת על הבר. מתחילים כדי להתחיל, לא כי מישהי באמת מעניינת אותם. יש כל כך הרבה נשים יפות בעיר אז למה להסתפק בזו, אם ממש עוד רגע תיכנס בחורה מעניינת פי אלף? אני מניחה שלא רק הגברים ככה, אבל זה קורה יותר אצל גברים. לדעתי רוב הנשים, וגם אני ביניהן, כן ישמחו למערכת יחסים מונוגמית. גברים? אולי זה לא בטבע שלהם".

מתכון - קוקטייל La passion de smadar

30 מיל' טקילה

15 מיל' ורמוט רוסו

15 מיל' צ׳ינר

10 מיל' סירופ פירות יער

דש אנגסטורה

מערבבים בשייקר את כל המרכיבים ומוזגים לכוס מלאה בקרח.

La passion de smadar / צילום: ג'אספר ג'ונס
 La passion de smadar / צילום: ג'אספר ג'ונס

תל אביב נואר | כל הזכויות שמורות לגלובס 2018