מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים הודיע לשר התחבורה כי הוא עוזב את התפקיד ■ בין האישים ששמם הוזכר כמועמדים אפשריים להחליפו: יצחק זוכמן, סמנכ"ל תשתית ופיתוח במשרד התחבורה
החברה הלאומית לדרכים פרסמה מכרז לפרויקט, בהשקעה של 190 מיליון שקל ■ קטע הכביש בין נתניה לחבצלת השרון נחשב לצוואר בקבוק בכביש החוף, עקב מעבר מחמישה נתיבים לשניים בלבד ■ הערכות: ב-2030 יאפשר הפרויקט תנועה של 120 אלף כלי רכב ביממה לכל כיוון
כביש החוף ישודרג לאורך 20 ק"מ, בשני קטעים, ויהפוך לכביש עם 3 נתיבים לכל כיוון ■ כביש 1 ירושלים-ת"א ישודרג בקטע בין שער הגיא למוצא, לאורך 16.5 ק"מ, ככביש ראשי שיכלול 3 נתיבים ■ לידיעת הנהגים
כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", שפיר הנדסה גברה במכרז, שהיקפו הכספי נאמד בכ-1.1 מיליארד שקל, על הצעות מצד אשטרום, דניה סיבוס ושיכון ובינוי ■ ל"גלובס" נודע כי הצעתה הזוכה של שפיר הייתה נמוכה ממיליארד שקל
ויז'ניצר: "אחזקה מבחינתי זה תחום לא פחות חשוב מאשר תקציב הפיתוח, ואפילו יותר. במשך שנים קבלנים גדולים שעבדו עם מע"צ העדיפו ללכת לפיתוח, ובגלל זה רמת האחזקה נפגעה"
נתיבי ישראל (מע"צ לשעבר)הסדר טיעוןהתפלהיואב סרנהמקורותמשרד האוצרעד מדינהעמירם ברקתשוחדתשתיות