אמון הציבור

כתבות אחרונות

 

דוח אמון הציבור: על מה מתלוננים הצרכנים בענף הגז הביתי?

הדוח מתריע על ענף בעייתי מבחינה תחרותית הסובל משורת בעיות: היעדר שקיפות במחירים ואפליה במחירי הגז, העלאת מחירים ללא יידוע הצרכנים תוך שינוי מחירים מצד ספקי הגז, המתנה ממושכת לטכנאים וניתוק ללא התראה מראש

אפרת אהרוני 06/05/2013

סגירת רשת רהיטי שגם: צרכנים רבים נותרו מתוסכלים

לקוח: "שילמנו 50% משווי העסקה, סכום של 2,500 שקל. המתקין לא הגיע, ואין מענה בכל סניפי הרשת" ■ המועצה לצרכנות: לא לשלם מראש לפני קבלת הסחורה

מיכל רז-חיימוביץ' 08/04/2013

סקר מיוחד: כמה טורחים להתלונן על שירות לקוחות לקוי?

שירות לקוחות לא מקצועי אינו נדיר, אך רק רבע מהציבור יתלוננו על כך להנהלת החברה, 12% ישחררו קיטור בפייסבוק, ופחות מ-10% יתלוננו בגופים צרכניים ■ הסקר נערך ע"י מכון המחקר מידע שיווקי סי.איי עבור "גלובס"

אפרת אהרוני 14/03/2013

55% מהצרכנים בישראל: כוחנו התחזק השנה

כך עולה ממחקר שביצע מכון ברנדמן ■ חוסר האונים של הצרכן חמור במיוחד מול משרדי הממשלה, ודווקא מול חברות התקשורת יכולת ההשפעה גבוהה יחסית

אפרת אהרוני 28/02/2013

אמון הציבור: הצרכנים בישראל חשופים למחדלי תאגידי המים

ארגון אמון הציבור פרסם היום את דוח מחדלי תאגידי המים ■ טוען כי רשות המים לא גיבשה מנגנון סנקציות כנגד 52 תאגידי המים, שלפי הטענות הפרו את כלליה

מיכל רז-חיימוביץ' 13/02/2013

"הרשתות מוכנות לשקיפות מחירים - בהתערבות המחוקק"

לטענת "אמון הציבור", רשתות השיווק מביעות הסכמה עקרונית לדרישת הארגונים החברתיים לשקיפות מחירים ברמת הסניף - בתנאי שתמוסד ע"י המחוקק

אפרת אהרוני 11/02/2013

בדיקת "גלובס": רוצים לממש תווי קנייה? לא בסוף עונה

מגבלות וסייגים שמטילות הרשתות על מימוש תווי קנייה מרגיזים את הצרכנים ■ "גלובס" בדק איפה ניתן לממש בימים אלה את תווי השי שקיבלתם בחג האחרון

ספיר פרץ 11/02/2013

האם בקרוב נשווה מחירים באינטרנט בין רשתות המזון?

רגע לפני שהצעת חוק בנושא תופסת תאוצה, קוראים ארגוני הצרכנים לרשתות לפרסם ביוזמתן באינטרנט מחירים מעודכנים

מיכל רז-חיימוביץ' 24/12/2012

מתנה לחג מהוט

חצי שנה עברה עד שהוחזרו ללקוח מן השורה דמי מנוי שנגבו בהונאה

ליאת זנד 09/10/2012

ג'קט קרוע, חולצה שדהתה בכביסה: על מה מתלוננים צרכני האופנה?

נעל שנהרסה אחרי שבוע או חולצה שדהתה בכביסה אינם חריגים - כך לפי דוח אמון הציבור עבור "גלובס", שמגלה כי כמעט מחצית התלונות בענף נוגעות למוצר פגום

מיכל רז-חיימוביץ' 03/10/2012

אמון הציבור משיק מוסד ליישוב מחלוקות בין צרכנים לעסקים

עלות ההליך שינוהל על-ידי מומחים: 30 שקל לצרכן, 200 שקל לבית העסק

מיכל רז-חיימוביץ' 26/06/2012

אמון הציבור: מהילת דלק במים - תופעה נפוצה בתחנות הדלק

מדלק מהול שגרם נזק לרכב ועד משאבות לא מכוילות שגרמו לנהגים לשלם יותר: דוח אמון הציבור ממפה שורה של בעיות ומתייחס לצורך בהפחתת המיסוי על הדלק

אפרת אהרוני 05/06/2012

מה חשוב לדעת לפני שמגיעים למכירת החיסול בקיקה?

‎‎בדרך להסתער על מוצרי קיקה? כדאי שתדעו שאם תתחרטו, לא תוכלו לבטל כנראה את העסקה או לקבל שירות על מוצר פגום

‎‎מיכל רז-חיימוביץ‏' 31/05/2012

"אמון הציבור" למפרקי קיקה: פעלו לצמצום הפגיעה בצרכנים

לטענת הארגון, מתלונות צרכנים עולה חשש כי מפרקי קיקה אינם עושים מאמץ לצמצום הפגיעה בצרכנים, מקשים על קבלת המוצרים ודורשים תשלומים נוספים

מיכל רז-חיימוביץ' 24/05/2012

פרשת החשבוניות המנופחות: שופרסל הסכימה לבדיקה חיצונית

"אמון הציבור", "ישראל יקרה לנו" והסתדרות הגימלאים: "שופרסל חייבת לשמור על שקיפות, מיידיות והוגנות בבדיקת פרשת החשבוניות"

שירות גלובס 16/05/2012
5 נגרים | לפני כולם

רשת 5 נגרים בקשיים; צ'קים של החברה חוזרים

עובדי החברה קיבלו הודעה שלא להתייצב לעבודה ■ ניסיונות ליצור קשר טלפוני עם כל אחד מ-7 סניפי הרשת הסתיימו ללא מענה

מיכל רז-חיימוביץ' 15/05/2012

   123456789   

   נמצאו 130 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 9