ביטוח ישיר: "לא נמצא קשר בין הנזק לסערה או לכל סיכון אחר המכוסה בפוליסה. גם דוח השמאי קבע כך, ולפיכך התביעה נדחתה"
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת המונדיאל של קוקה-קולה נמוכים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי
גיאוקרטוגרפיה: סך תקציבי הקמפיינים השבוע גבוה משמעותית מהשבוע שעבר
בחברה ציינו בדוחות, בין היתר, כי "בתקופת הדוח נמשכה מגמת הצמיחה בפעילות החברה, אשר באה לידי ביטוי בשיפור בתוצאות החיתומיות ובהתייעלות במבנה ההוצאות"
רביב צולר, מנכ"ל איי.די.איי ביטוח ישיר ומקום שישי בטבלת שיאני השכר ל-2013, נותן לסוכני הביטוח כ-12 מיליון סיבות לסמן אותו ■ מקורביו: "מה לעשות שהחברה ביצעה הנפקה מוצלחת בבורסה והאופציות שלו שוות הרבה כסף"
מנכ"ל איי.די.איי ביטוח צבר 40 מיליון שקל ב-5 השנים האחרונות ■ המנכ"לית הפורשת של גולף, אילנה קאופמן, צברה שכר בעלות של יותר מ-24 מיליון שקל מאז 2005
גיאוקרטוגרפיה: "היעדר פרסומות בולטות בעלות קריאייטיב חדש משתקף גם ברמות הזכירה הנמוכות יחסית של רוב הפרסומות במדד"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון, בכיכובה של שני כהן, מדורגת זה השבוע השני ברציפות בראש טבלת הפרסומות האהובות
גם בניסיון השני שלה - הצעת רכש החליפין של החברה לא זכתה להיענות הדרושה ■ ההצעה כוונה לבעלי 23.1% ממניות החברה, ונענו לה כ-13.7%
גיאוקרטוגרפיה: נתוני הזכירות של הפרסומת נמוכים ב-40% מהממוצע ■ הפרסומת של קסטרו מתברגת בטבלאות למרות שכלל לא שודרה השבוע
הקבוצה מחזיקה במותגי הביטוח 9 מיליון וביטוח ישיר, שהיקף תקציב המדיה של כל אחת מהן עומד על 30 מיליון שקל בשנה
אחרי תקופת יובש ממושכת בשוק ההנפקות בת"א, באוגוסט הגיעה לבורסה חברת הביטוח הישיר ■ מודל עסקי יעיל, תמהיל ביטוחי נכון ושירות לקוחות הם מהמפתחות שלה לגבור על המתחרים
סלקום נכנסה לטבלאות הזכורות והאהובות למרות שכלל לא שודרה השבוע
טל רובינשטיין, כלל חיתום: "משקיעים מחפשים אלטרנטיבות להשקעה, מה שמסייע לעורר עניין גם בחברות קטנות שבמצב אחר לא היה להן פשוט לגייס"
איי.די.איי ביטוח, החברה בת של ביטוח ישיר, סיימה את המכרז הציבורי בהליך הנפקתה ■ בעקבות הביקושים הערים, החברה האם מגדילה את שיעור המניות שהיא מוכרת ל-19.25% ■ מחיר מניית איי.די.איי יעמוד על 78 שקל
ביטוחביטוח רכבגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות ביטוחליברהמימון ישירפרסומותקובי הבר