כשלנו עם התקשורת בזמן המשט, ועכשיו אנו נכשלים בדרך בה מוצגים ממצאי ועדת טירקל
חטיבת דובר צה"ל תפעל כמערך דוברות מקצועי ואחיד הנשען על תורת דוברות אחת, שתכלול מערך הכשרות שיביא להתמקצעות בתחום הדוברות וההסברה בכל החילות והיחידות
יו"ר לשכת העיתונות הממשלתית, אורן הלמן: "אני שמח שחברי כנסת מכל המפלגות התגייסו לעצור את זה. ככל שיהיו יותר עיתונאים זרים בישראל - כך ייטב להסברה הישראלית"
22 סטודנטים מבית-הספר הגרמני למינהל עסקים IBR קיבלו משימה: ליצור קמפיין לעידוד התיירות לישראל ■ המסקנה: בעזרת הניו-מדיה ואסטרטגיה נכונה אפשר ליצור קמפיין משמעותי
HOT ו-yes יצאו במהלכים דומים בסמיכות מדאיגה. תחרות משוכללת או דווקא להפך?
אחימאיר, דן מרגלית ודב יודקובסקי קיבלו פרס על מפעל חיים בכנס אילת לעיתונות ■ עוד בפאנל ההסברה בכנס: התקשורת המקומית בביקורת קשה על נציגי העיתונות הבינלאומית
במקום להתלונן על הסברה כושלת, כדאי לממן ערוצי חדשות שידברו לצופים בעולם בשפתם
(עדכון) - הסרטון, שעלה ל-YouTube וזכה ליותר מ-1,000 צפיות, הורד מהאתר לבקשת גבעות
דובר צה"ל מעלה לדף הפייסבוק שלו את הניוזלטר ההסברתי החודשי, שהופץ עד כה רק למובילי דעת קהל בארץ ובעולם
סורל, אחד האנשים החזקים בעולם הפרסום, מדבר בראיון בלעדי ל"גלובס" על המדיה החדשה, מסביר למה אין לו פרופיל בפייסבוק, וכיהודי גם נותן לישראל עצות למיתוג המדינה
שוב אנחנו משרתים את יריבינו: שיחות השלום רק החלו - והעולם עוסק בבנייה בהתנחלויות
עשו "לייק" לראש הממשלה: בנימין נתניהו מצטרף למדיה החברתית - פתח גם ערוץ YouTube בעברית ובאנגלית שמאפשר למיליוני גולשים להכיר את פעילות ראש הממשלה ומשרדו
מסתבר ששליח הקוורטט הנכבד מודאג הרבה יותר מאיתנו ממסע הדה-לגיטימציה נגד ישראל
מדובר בסכום גבוה פי 10 מתקציב ההסברה הנוכחי של ישראל ■ עיקר ההשקעה: ברשתות חברתיות ■ בתכנון: מכרז בקרב חברות שיווק ופרסום מוטות אינטרנט
יחידת דובר צה"ל העלתה בשעות האחרונות לרשת האינטרנט תגובה לפרשת החיילת שהעלתה תמונות בפייסבוק בהן היא נראית מצולמת עם פלסטינים כפותים
אנחנו מגדלים דור הלומד שערכים יהודיים הם עניין נזיל שאפשר להתאים לאג'נדה פוליטית
אנטישמיותדובר צה"לדעת קהלחמאסיוסף חדאדישראל במלחמהפלסטיניםצה"לרצועת עזהרשתות חברתיות