לאחרונה הושק אלגוריתם הבינה המלאכותית "דלפי", שעונה על שאלות מוסריות של גולשים ברשת • אלא שלצד השעשוע, היומרה להפוך טכנולוגיה למוסרית היא בעייתית. אין בה הוגנות, והיא גם כובלת את ידיהם של אנשים
ההיסטריה נגד מחשבים לילדים מזכירה ניסיון לחפש שטן תקופתי, ומחייבת חשיבה נוספת • חוקרים משוויץ והולנד הוכיחו שהאפקט הפסיכולוגי של משחקי וידיאו הרבה יותר מינורי מהצפוי. למעשה, לפעמים הם בדיוק הדבר שמפתח עצמאות, יצירתיות ונחישות
ההימור של חברת היד2 האמריקאית על אלגוריתם שינהל עבורה רכישת ומכירת בתים, התברר ככישלון נחרץ • הביטחון המוגזם בכוחה של הטכנולוגיה הוביל ככל הנראה למדיניות ניהול סיכונים בלתי אחראית, ושוב הוכח שכאשר מדובר בקניות רגשיות גדולות - אין תחליף לקשר פרסונלי
יותר ויותר גופים מסחריים מהמרים על המטבע הדיגיטלי NFT כעתיד של ענפי האמנות, האספנות והאיקומרס • עבור בני דור ה-Z והאלפא, שנולדו לתוך העולם הטכנולוגי, מדובר במקור הכנסה טבעי שמאפשר יצירתיות וביטוי עצמי - תוך טשטוש הגבולות בינם לבין המבוגרים
עשור אחרי שנאסרה לשיווק, הסדרה "משחק הדיונון" הפכה לסחורה חמה בנטפליקס • זה לא מקרי: הגלובליזציה גרמה לאנושות להבין עד כמה הבעיות בעולם משותפות, והחברות המסחריות שינו כיוון
מאות מנהלי חברות, ארגונים חברתיים ואנשים פרטיים העלו את תמונתם האישית תחת ההאשטאג "#שוות_משוות: סוגרות את פערי השכר" • הקמפיין, שהתחיל ממספר פוסטים של נשים אקטיביסטיות, עורר שיח ציבורי והוכיח - פערי השכר המגדריים קיימים, והם מפריעים לכולנו
מה עושים כאשר נותני שירות "חוטפים" מתחת לאפן של חברות נכסים כמו אתר איקומרס או עמוד עסקי באינסטגרם? • חברה קמעונאית צומחת בתחום המזון נפלה לאחרונה קורבן לתרמית מצד ספק שירותים דיגיטליים • מהנזקים שנגרמו לה, אפשר להפיק לא מעט לקחים
מחקר סנסציוני מ-2016 הראה כי ילדים וילדות שהיו "מכורים" לדמויות של דיסני החזיקו בתפיסות מגדריות בעייתיות; אלא שהשנה התפרסמו התוצאות הסופיות של המחקר, והן הראו בדיוק את ההפך • איך שינתה אימפריית הנסיכות את המיצוב שלה, ומה פייסבוק יכולה ללמוד ממנה
שותפויות טכנולוגיות מעצבות מחדש את החוויה שה-NBA מספקת לאוהדים שלה, למאמנים ולפרשנים • ליגת הכדורסל האמריקאית, שהיקף החסויות שלה בשנה החולפת עמד על קרוב ל-1.5 מיליארד דולר, עושה את זה יותר מהר וגבוה מכולן - אבל במשחק הזה יש גם מי שמפסיד
בתוך פחות מעשור הפך הראפר ברנר את חברת הקנאביס שהקים לאימפריה בינלאומית ששווה חצי מיליארד דולר • ההצלחה שלו הובילה לשינוי בתדמית של הענף הבעייתי כולו, בעיקר בזכות חלקלקות אלגנטית, התמקדות בחדשנות וסטוריטלינג אטרקטיבי
NETFLIX (נטפליקס)NFTאינסטגרם (Instagram)דור ה-Zטבעונותילדיםמגדרמטבעות דיגיטליים (קריפטו)רובוטיםשיווק