בחוגלה-קימברלי הכריזו על מבנה ארגוני חדש כדי לשפר את המכירות והרווחיות ■ המנכ"ל ארי מלמוד: "הרווחיות נשחקה כי המתחרים לא העלו מחירים"
שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות
יעניקו ללוי הנחה ממוצעת של 12% לחצי שנה ו-6% לחצי שנה נוספת ■ לוי בתמורה יפרסם את החברות בסניף ■ ישקיע בסניף 3 מיליון דולר, והמכירות יעמדו על 240-300 מיליון שקל בשנה
למקום השני בטבלת המותגים המושקעים בשבוע החולף הגיעה סופר-פארם, עם השקעה בפרסום של כ-1.2 מיליון שקל
כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם במחצית הראשונה של 2010 גידול של 2.2% ■ תנובה איבדה בתקופה זו מכירות של כ-40 מיליון שקל, ואילו שטראוס איבדה מכירות של כ-60 מיליון שקל
זאת עד סוף 2010 ■ שני המהלכים הראשונים הם השקת סדרת "לילי Soft & Strong" והשקת "קוטקס כותנה"
בחברה הבינו שאת הבעלות הישראלית במפעל בטורקיה כדאי להצניע ■ לחוגלה-קימברלי יש תוכנית אסטרטגית עד 2015 להגברת המכירות והרווחיות שלה בטורקיה
מחצית מהבשר בארץ מקורו ביבוא מארגנטינה, שעצרה את היצוא ■ מתחילת השנה ירדו מחירי האורז, הקמח, הסוכר, התירס והטחינה - והם לא צפויים להתייקר
שטראוס מייקרת את השוקולדים והחטיפים, וגם בסנו נערכים להעלאת מחירים ■ הערכות: התחרות בין רשתות השיווק תבלום בשלב ראשון את עליות המחיר של חלק מהמוצרים לצרכן
מדובר במותג מוצרי צריכה לגילאי 60 ומעלה המספק מענה לסובלים מאינקונטיננציה ■ המהלך כולל מיתוג מחדש, שדרוג קו המוצרים, השקת אתר אינטרנט ועוד
החברה, שבשליטת נוחי דנקנר, נדרשת לשלם את הסכום בגין מס בולים והזרמות הוניות לחברה הנכדה KCTR ■ תפריש בדו"חות 2009 סך של 104 אלף דולר בגין מס הבולים, ובגין ההזרמות ההוניות לא תבצע הפרשה
ישלמו עמלה הפצה של כ-3% מהמכירות - ובתמורה הסדרנות תעבור מספקים אלה לידי שופרסל כבר בפברואר הקרוב ■ אסם, שטראוס ותנובה עדיין לא הגיעו להסכם עם הרשת ■ בשופרסל מנסים לשבור את חזית הספקים
כך עולה מנתוני סטורנקסט המתייחסים לכלל שוק מוצרי הצריכה (FMCG) ■ קטגוריית מוצרי טיפוח הפרט והבית: חוגלה וסנו עולות, דיפלומט יורדת
המותגים הפרטיים פורחים - והחברות הגדולות בלחץ ■ גזי קפלן, מנכ"ל אסם, שהודיע על מבצע הוזלות בכל מוצרי החברה: "יש לי מתחרה, ואני צריך להיות יותר טוב ממנו כדי לנצח"
המותג בזק בינלאומי הוביל בשבוע החולף גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-132 אלף דולר
בניגוד להצהרות על יציאה מהמיתון, מכירות מוצרי הצריכה השוטפת המשיכו לרדת ברבעון השלישי ■ ירידות בולטות נרשמו במכירות השמן, החטיפים והחלב
אביב לויהעלאת מחיריםחיתוליםטואלטיקהאינפיניה (נייר חדרה)קימברלי קלארק