מישהו האמין שמשהו יאיים אי-פעם על 'ידיעות'? עכשיו נשמו עמוק וחשבו על שוק החלב והסלולר
אתמול הודיע החינמון שבבעלות שלדון אדלסון על העלאת התפוצה בסופי השבוע ב-100 אלף עותקים, שיחולקו ברובם "במקומות ציבוריים וכן במספר קניונים ורשתות שיווק, בהם קניוני קבוצת ביג וסניפי רשת רמי לוי"
סיפור שרה נתניהו היה מתפרסם בכל מקרה, אך ל"ידיעות" היה עוד אינטרס לפרסמו
נניח... לקנות ממנו את "עיתונו הישראלי" - הוא היה מוכר, נכון? אז מה רוצים מאדלסון?
כך הודיע היום החינמון, זאת לאחר לא מעט דחיות ■ המהדורה החדשה תכלול מוסף פוליטי ומוסף מגזיני בנוסף לעמודי החדשות ■ בשלב הראשון תופץ מהדורת סוף השבוע ב-100 אלף עותקים ותכלול 120 עמודים
הקידום - על רקע היערכות לכניסה הקרבה של מוצר סוף השבוע של "ישראל היום" לשוק ■ ב"ישראל היום" מתכוונים להעניק 4 שבועות פרסום תדמיתי חינם למפרסמים במוסף החדש
מלחמת העיתונים בישראל תשנה בשנה הבאה סדרי עולם
ה"דד ליין" להוצאת גירסת סוף השבוע של החינמון נדחה כבר מספר פעמים ■ עובד ותיק בעיתון: "גם במערכת לא לגמרי יודעים מה יילד יום, איך ייראו המוספים ומי צוות הכותבים. הכול מתנהל בחרש, כמו במעבדה סודית"
11.3% קוראים רק חינמונים ולא עיתונים מבין מוספי סוף השבוע, "גלובס" הוא היחיד שלא רושם ירידה בחשיפה ברדיו: עלייה קלה לרשתות קול ישראל, ירידה קלה לתחנות הרדיו האזורי ולגל"צ
הוצאת העיתון היא חלק מקמפיין הבחירות של גאידמק לראשות עיריית ירושלים החינמון יחולק מדי שבוע בעשרות אלפי עותקים וב-3 גירסאות: עיתון בעברית, עיתון בערבית ועיתון חרדי - זאת עד למועד הבחירות לראשות העירייה
אנגליתכנס אילת לעיתונותלי-אור אברבךמגזיניםמעריבעיתונותשלמה בן צבי