יוזנט-רביד, המשמשת כמנכ"לית טבעול, חוזרת לענף הפרסום לאחר הפסקה של 7 שנים ■ המינוי הוא חלק מרה-ארגון כללי במשרד הפרסום יהושע TBWA
על תקציב הפרסום, בהיקף 8 מיליון שקל, התמודדו גם שלמור-אבנון-עמיחי ואדלר-חומסקי
באחרונה פרש מיהושע TBWA גם המשנה למנכ"ל, ניסים מויאל ■ רמי יהושע בתגובה: "אנו עובדים על רה-ארגון. בתקופה הקרובה נודיע על שורת מינויים ובהם לראשונה מינוי מנכ"ל"
היקף תקציב הפרסום של עיריית ת"א עומד על 8 מיליון שקל ■ התקציב מטופל כיום במקאן
שלמור וראובני יציגו ביום שני מצגות אחרונות לפני קבלת ההחלטה
חברת אור סיטי נדל"ן תשקיע 10 מיליון שקל במיתוג מחדש ■ משרד יחסי הציבור של צבי וילדר את ניהול התקשורת של הקבוצה
למויאל הייתה תרומה משמעותית בגידול המאסיבי שעבר משרד הפרסום בשנים האחרונות
אנחנו נמצאים בעיצומה של התקופה המרתקת ביותר בהיסטוריה של הפרסום. תקופה ללא מגבלות פיסיות וללא מגבלות טכנולוגיות
מירס שייכת לקבוצת התקשורת של פטריק דרהי, במסגרתה מטפל באומן-בר-ריבנאי בתקציב הפרסום של הוט ■ המשרד שייבחר במכרז על תקציב מירס יצטרף לבאומן
במקאן טוענים כי קיים חשש כבד כי המכרז בו זכה יהושע TBWA הוטה ע"י אחד מחברי הוועדה
ב-2010 עמד תקציב הפרסום של החברה על 3.6 מיליון דולר במחירי מחירון
צחי פישביין מגיב להאשמות על "מכרז תפור" לגבי תקציב הפרסום באינטרנט של הטוטו: "אכזבתו של מקאן מהניקוד אינה מהווה ראיה לפגם במכרז" ■ מקאן: "נפנה למבקר המדינה"
בעקבות חשיפת "גלובס" דורש מקאן לחשוף את "המדרג הסודי" שהצבעתו השונה הכריעה את מכרז האינטראקטיב של הטוטו ■ טוען כי אם המכרז לא יבוטל, המשרד יפנה להליכים משפטיים
על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שמעוני-פינקלשטיין ו-GPS
סערה סביב המכרז על תקציב האינטראקטיב של הטוטו: אידאולוג'יק ומקאן-אריקסון פנו למועצה להסדר הימורים בספורט בבבקשה לבדוק האם זכייתו של יהושע במכרז הייתה תקינה
כפי שנחשף אתמול ב"גלובס", בפסגות הוחלט לצאת למכרז על תקציב הפרסום, שטופל מאז 2006 בידי אדלר-חומסקי ■ פנייה נעשתה גם ליהושע TBWA, שבחר לא להתמודד
אדלר חומסקיבנק דיסקונטגיתםאירועים ומינוייםיגאל ברקתמינוי בכיריםמכרזמשרדי פרסוםרמי יהושעתקציב פרסום