בחלק מהמוצרים המחיר זינק בעשרות אחוזים ■ קמעונאי בכיר ל"גלובס": "הקטנת המוצר אינה פסולה כל עוד המחיר יורד באותו שיעור. הבעיה שאף אחד לא מספר על כך, והצרכן לא שם לב. הוא חושב שהוא קונה במחיר זול יותר"
יצרניות המזון בישראל לא למדו לקח, כי אף אחד לא לימד אותן
קרמבו שטראוס הוא המותג המוביל בקטגוריה, האחראי לכמעט כל מכירותיה ■ קמעונאי: "האריזה של 32 יחידות מטעה כי היא נראית כמו האריזה של 40 יחידות. הצרכן הרגיל לא ישים לב לשינוי" ■ יוניליוור: אין תגובה
"תשאלי מי זאת ליימן-שליסל, חוץ משניים וחצי אנשים אף אחד לא יודע. ומה עם חברת דיפלומט? אף אחד לא יודע מי זו. וגם שסטוביץ שקופה לצרכן הישראלי"
המדיה כבר לא שייכת למפרסמים. האנשים, אל תקראו להם צרכנים, הם בעלי המדיה האמיתיים כיום ■ מותגים חייבים לדעת כיום לגעת באנשים באופן כזה שיסכימו להעניק להם את המשאב היקר ביותר שלהם – זמן
בחמשת החודשים הראשונים של השנה נרשמה ירידה של 1.3% במכירות שוק מוצרי הצריכה השוטפת כולו, שהסתכמו ב-16.24 מיליארד שקל
הפער בין מחירי הבייגלה הרגיל לבייגלה ה"שטוח" מגיע ל-36% ■ מכירות שוק הבייגלה כולו צנחו מתחילת השנה ב-12.7%, והבייגלה הרגיל עלה ב-7%
הירידה נרשמה בקרב 6 החברות המחזיקות יחד ב-95.6% מהשוק ■ היחידים שעלו במכירות הם "קורנפלקס אלופים" ו"ברנפלקס" של תלמה
היקף המתנות לחג גדל ב-10% ויגיע ל-3.2 מיליארד שקל ■ המנהלים הבכירים יקבלו בממוצע שי שנאמד ב-5,000-7,000 שקל - פי כמה וכמה מהעובדים הזוטרים
הירידה במכירות ב-2013 מאפיינת את 3 המותגים המובילים: מכירות בייגל בייגל צנחו ב-15.5%, מכירות בייגלה אסם - ב-14%, ומכירות מאיר בייגל - ב-19%
מי אחראי לעליית המחיר בשוק דגני הבוקר, ולמה הצרכן לא מגיב? ■ יוניליוור, המחזיקה בכל מותגי תלמה, היא מונופול שמחזיק בנתח שוק כספי של 59.2%
כמחצית מקניות המזון והמשקאות בשנה החולפת - 16.73 מיליארד שקל - הוצאו על המותגים של תנובה, שטראוס, אסם-נסטלה, קוקה-קולה ישראל וקבוצת נטו
הפרסומת למותג דאב עם ציורי הנשים זכתה ל-135 מיליון צפיות ברשת
הקמפיין הועלה, לראשונה בישראל, כחלק מקידום המוצר החדש "קליק דגדג" ■ סמנכ"ל האסטרטגיה של גרייט אינטראקטיב, האחראית על הקמפיין: "Snapchat הפכה לדבר החם ביותר בארץ ובעולם"
ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור הטרייה, מהנשים הבודדות בתעשייה, מנסה לתמרן בין הצרכנים לבין בעלי המניות: "כמנכ"לית אני לא תמיד פופולרית. אם אני צריכה להיות חזקה, קשוחה והחלטית, אני עושה את זה"
סטורנקסט: בינואר-אפריל השנה עלו מכירות תנובה בשיעור של 4.8% ■ גל ההתייקרויות הביא לעלייה של 3% במכירות שוק מוצרי הצריכה השוטפת בישראל
BDSבן אנד ג'ריסגלידותהעלאת מחיריםיהודה ושומרוןיוקר המחיהמחירי המזוןקמעונאותרשתות שיווקשטראוס