מנתוני איגוד השיווק ויפעת בקרת פרסום עולה כי הרדיו הוא המדיום היחיד שהיקפי הפרסום בו גדלו ■ לראשונה לאחר 9 שנים ברציפות, היקף הפרסום באינטרנט קטן
ענף הפרסום מסכם שנה נדל"נית מטלטלת: הפרסום בטלוויזיה התכווץ במחצית, ורק שילוט החוצות המשיך לצמוח ■ ועם זאת, הקבלנים לא זנחו את הפנייה לקהל הרחב
מדיה צ'ק, בבעלות איאן גודריץ', מתמחה בהשוואת מחירי פרסום ובניתוח קמפיינים
משיקה שירות המאפשר גישה ישירה ומעקב אחר כל המידע המשודר ברדיו ובטלוויזיה בזמן אמת
התקופה שלפני ראש השנה, שלרוב מסמנת גאות בפרסום, מצביעה השנה על כיוון שונה לגמרי ■ בתקופה שלפני החג היקפי הפרסום ירדו בכ-8%, והמפרסמים הגדולים מורידים את הווליום
יחסית לערוצים 2 ו-10 ותחנת גלי צה"ל, בערוץ 1 וברשת ב' זכתה הפרשה לסיקור קטן בהרבה ■ בגלי צה"ל שודרה כמות כפולה של אייטמים על הפרשה מאשר ברשת ב'
השופט דורי ספיבק מתח ביקורת קשה על התנהלותה של חברת יפעת מידע תקשורתי, ופסק לתובעת פיצויים עונשיים חריגים בשיעור של 7 משכורות חודשיות בגין כל שנת עבודה
בחודש וחצי של המחאה שוק הפרסום הכללי אמנם רשם עלייה של 8%, אך מותגים שנמצאו במוקד המחאות צמצמו משמעותית את היקפי פרסום
קטגוריית רשתות השיווק, שגלגלה 193 מיליון שקל בפרסום במחצית 2011, היא המושקעת ביותר ■ קטגוריית הרכב הפרטי צמחה, וחברת דוד לובינסקי נכנסה ל-20 המפרסמים הגדולים
במחצית הראשונה של 2011 משרדי הפרסום הבינוניים המשיכו להתחזק ■ מקאן ממשיך להוביל למרות שירד בהיקפיו ■ פרט לאדלר-חומסקי שצמח ב-7%, כל 5 המשרדים הגדולים קטנו
הקטגוריה המובילה בפרסום במגזר היא רשתות השיווק ■ סופר-פארם - המפרסמת המובילה
מחקר של יפעת בקרת פרסום מראה כי שווי הפעילות של בזק ב"האח הגדול" בפברואר עמדה על 1.4 מיליון שקל ■ במקום השני - טמבור, שהשתתפה במשימת צביעה בבית
סיכום 2010 של יפעת בקרת פרסום: פלדהיים וספרי אור החיים הם המפרסמים הגדולים במגזר
ב-2010 נשבר שיא הוצאות הפרסום בענף הנדל"ן, שקפץ 20 שלבים בדירוג המפרסמים הגדולים ■ השוק רותח - והיזמים עוברים ל"שיווק חוויית מגורים" ומשקיעים בקמפיינים מתוחכמים
סיכום שנתי של דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס" וגיאוקרטוגרפיה: מקאן הכניס הכי הרבה פרסומות לדירוג, אך באומן-בר-ריבנאי עמד בראש המדד 28 פעמים לאורך השנה
מבט על סיכומי 2010 של יפעת בקרת פרסום לגבי משרדי הפרסום, המפרסמים והקטגוריות המושקעות מספק מספר תובנות על הכיוון שאליו הולך ענף הפרסום המקומי
לפ"ממותגיםמשרד הבריאותמשרד ראש הממשלהמשרדי פרסוםפרסוםפרסום בטלוויזיהשטראוסשיווקתקציב פרסום