מסילת הרכבת 431, שאמורה לחבר את ערי השפלה ומישור החוף הדרומי עם מודיעין וירושלים, הולכת ונבנית בימים אלה מעל המכוניות הנוסעות בכביש • האתגרים הטכנולוגיים והמחסור בפועלים מחייבים פתרונות יצירתיים
משנים את הכללים: מחלוקת על גובה הפיצוי של בעלי קרקעות באזור כביש 431 הגיעה לעליון, שם הוחלט כי רק פגיעה מתוכנית מפורטת מאפשרת פיצוי • זאת בניגוד לעמדת משרד היועמ"ש, שם מבקשים להתחשב גם בפגיעה של תוכנית מתארית
היקף התשלומים שמקבלת נתיבי היובל מתגלה בהערכת שווי של החברה שהגיעה לידי "גלובס" • בעלת השליטה בחברה היא קרן תש"י, שמחזיקה ב-75% ממניותיה
פרויקט הענק של הנחת מסילה חדשה בתוואי כביש 431 יוצא לדרך עם פרסום שני מכרזים • המסילה תחבר בין שתי תחנות הרכבת בראשון לציון לבין תחנת הרכבת פאתי מודיעין ותוואי הקו המהיר לירושלים • הצפי לסיום הפרויקט: שנת 2025
שמאי שמונה ע"י בית המשפט מציע: בעלי הקרקע יפוצו ב-2.5 מיליון שקל - ולא ב-540 אלף שקל בלבד ■ "הגיע הזמן שפיצויי ההפקעה יהיו ריאליים"
החברה מדווחת היום על מגעים למכירת 25% מהחזקותיה בחברת הבת נתיבי היובל (כביש 431) ■ במהלך 2011 מכרה החברה 75% מהחזקותיה בחברה לקרן תשתיות ישראל
החיפוש אחר מציאות והזדמנויות הוליד לאחרונה גל פרסומים ומניפולציות בתחום הכי מסוכן והכי לא ודאי בענף המקומי ■ "קונים קרקע ספקולטיבית ואחרי שנים מקבלים פתאום התרעה על הפקעה"
המניות יימכרו לקרן תשתיות ישראל בניהולו של ירון קסטנבאום ■ דניה סיבוס תרשום רווח של 75 מיליון שקל ורווח לפי מס משיערוך המניות שנותרו ברשותה של כ-25 מיליון שקל נוספים
כך טוען עו"ד רון ורד, שותף במשרד יהודה רוה, המתמחה במימון פרויקטים בתחום התשתיות ומלווה את כביש 431 מאז שפורסם המכרז לסלילתו בשנת 2005 ועד היום
הרוכשת את ההחזקה בנתיבי היובל לפי שווי של 266 מיליון שקל היא קרן תשתיות לישראל ■ דניה סיבוס תרשום רווח של כ-100 מיליון שקל ותגדיל את יתרות המזומנים בכ-200 מיליון שקל
רחובות סוגרת את הפער מול הערים השכנות, כשהערכות מדברות על התייקרות של 60%-50% במחירי הדירות
כץ אישר היום הנחיות חדשות לנהגים - הכוללות הגדלת רף הגבלת המהירות בנסיעה בכבישים מהירים ■ בכביש החוף תעלה מהירות הנסיעה מ-90 ל-100 קמ"ש - וכך גם באיילון
פנתה למוסדיים כדי שירכשו מידיה מחצית ממניות נתיבי היובל ■ ההפסד הגולמי המצטבר של הפרויקט מאז הקמתו - כרבע מיליארד ש' ■ הקמת הכביש גרמה לדניה הפסדים של כ-165 מ' ש'
בית המשפט דחה עתירה למנוע את סלילת כביש 423 בקטע עוקף נס-ציונה ■ את העתירה הגישו הגישו קבוצת תושבים נס-ציונה, היישוב בו מתגורר מנכ"ל מע"צ אלכס ויז'ניצר
דו"ח הביקורת מצביע על בקרה לקויה בפרויקט, שהסב לדניה חריגה של 130 מיליון שקל בסעיפי עבודות עפר ועבודה מול קבלני משנה
זכיינית כביש 431 הגיעה לפשרה עם המדינה להסרת תביעות שהגישה בהיקף 700 מיליון שקל ■ דניה תבצע עבודות השלמה בתמורה ל-8.5 מיליון שקל, והמדינה תשיב לידיה את יתרת הערבויות - 11 מיליון שקל
אילן בן גיגיאלקטרהאפריקה ישראלדניה סיבוסהפשרת קרקע חקלאיתחוצה ישראלירידת ערךמגרשים למכירהנדל"ן: תשתיותתשתיות תחבורה