היקף העסקה יגיע ל-3 מיליון שקל לשנה ■ מכלול העסקאות הצפוי של מוצרי החברה למותגים הפרטיים בארץ ובחו"ל יגיע ל-20 מיליון שקל בשנה
דו"ח האו"ם בנושא עליית מחירי חומרי הגלם בעולם אינו מותיר הרבה מקום לאופטימיות ■ ואולם, תעשיינים וקמעונאים ישראלים לא מתרגשים: "באו"ם מנבאים שחורות, ולא תמיד הם צודקים"
רמי לוי, ויקטורי, מחסני השוק, מחסני להב וסופר דוש טוענות כי ברנד פור יו גבתה מאחורי גבן עמלה מהיצרנים וייקרה את המותג הפרטי ברשתות ■ דורשות השבה של מיליוני שקלים ■ ברנד פור יו: "הרשתות מפירות את ההסכם עימנו"
"ברנד פור יו" היא יצרנית "המותג" - המותג הפרטי של הרשת הרביעית ■ במסגרת שיתוף-הפעולה תושק סדרת מוצרי בשר חדשה הכוללת קבבים, סטייקים והמבורגרים, בהשקעה של כ-200 אלף שקל
מנכ"ל שופרסל הוא קורבן במאבק בין הרשתות לספקים, שמעוניינים לדחוק את המותג הפרטי
חבל שאנחנו ממשיכים לשחק לפי חוקי משחק שהסתיים מזמן, ורק אנחנו עוד לא שמנו לב
אם הספקים יכוונו להגדרה צרה מזו של שוק הסופרמרקטים הארצי - הרשת תיחשב מונופול
היציאה מהמיתון בארה"ב מסמנת גם את הירידה בכוחו של המותג הפרטי
בישראל מהווה המותג הפרטי 5% מהמכר, לעומת 46% בשווייץ ■ המותג הפרטי בארץ פעיל ב-65% משוק מוצרי הצריכה ■ חנויות ההבי דיסקאונט מתחזקות ■ הצרכנים בעולם צמצמו הוצאות על ביגוד, מזון בטייק אווי ובילויים
המוצרים יימכרו במחלקות המזון הכשר של הרשתות בארה"ב, פולין, קנדה, צרפת וגרמניה ■ רני צים, מבעלי הרשת: היקף ההכנסות מהפעילות צפוי לעמוד על 10 מיליון דולר בשנה
המחירים לרוב נמוכים יותר, למרות שהמותג הפרטי מיוצר לא פעם ע"י היצרן של המותג המוכר; המוצרים עצמם זהים או דומים מאוד ■ החיסרון באסטרטגיה השיווקית: שטח המדף מצטמצם, ולכן המגוון מצטמצם והתחרות נחלשת
שנת המיתון שינתה את הצרכן הישראלי, והוא הפך להיות יותר סולידי, רציונלי ונבון ■ מה היו ההשפעות הצרכניות הישירות של השינוי הזה, והאם לאחר המיתון יחזור הצרכן להרגלי שנות השפע - או שיהיה מפוכח ומאוזן יותר?
עם זאת מדובר בהתעניינות כללית, ולפי שעה אין בשופרסל תוכנית מעשית לכניסה לשוק החלב עם מותג פרטי
(עדכון) - איגוד המזון לממונה על ההגבלים: להכריז על שופרסל כמונופול ■ "מאז המיזוג עם קלאבמרקט, שופרסל נוקטת מהלכים בעלי השפעה מכרעת בשוק" ■ מתנגד להחלטת שופרסל לטפל בסדרנות בסניפים
הסתכם ברבעון השלישי ב-25 מיליון שקל ■ המנכ"ל זאב וורמברנד: "אנו צופים כי כבר בשנת 2010 יעמוד אחוז המכירות של המותג הפרטי על כ-10%"
תקים בתוך 3 שנים רשת סופרמרקטים שתמנה 20 סניפים ■ היקף ההשקעה בהקמת הרשת יעמוד על כ-50 מיליון דולר, ויעד המכירות השנתי הוא 2 מיליארד שקל ■ רמי שביט: "לא צריכה להיות דרמה שמחר ננגח את שופרסל"
העלאת מחיריםועדת הכלכלהיוקר המחיהענף המזוןקמעונאותקרפוררשתות שיווקשופרסלשיווקקבוצת שסטוביץ