מסתמן כי במסגרת המתווה תתאפשר פתיחה של השוק ליבוא מאסיבי של מוצרי מזון ע"י אימוץ הנוהל הקיים באיחוד האירופי ■ היוזמה צפויה לעבור סופית עד תחילת אוגוסט, מה שלא הפריע למשרד ראש הממשלה להוציא את ההודעה ערב הפסח
מוצרי מזון דיאטטיים, מופחתי שומן ונטולי סוכר יקרים יותר ממוצרים רגילים, כשהפער מגיע גם ל-30% ■ מבדיקת אתר "פרייסל" עבור "גלובס" עולה כי במשקאות ובמוצרי חלב ההבדלים נמוכים מאשר במוצרי המזון היבש
המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי
הסל הזול השנה נמצא אצל רמי לוי ומשקף ירידה של 13% לעומת הסל בשנה שעברה ■ גם במגה בול ובשופרסל דיל ירדו המחירים ■ חצי חינם היא היקרה בהשוואה, ובמחיריה לא חל שינוי ■ הפער בין הסל היקר לזול: 30%
מנכ"ל אסם אינטרנשיונל, גד פרופר: "סנו מתמחה בענף חומרי הניקוי, והייתי מציע להם להעמיק את התמחותם בענף זה; אני מאמין ומקווה שההשפעת המשבר עלינו תהיה בשוליים ונספוג לא יותר מירידה קלה במכירות"
משיקה את המותגים קראנצ'וס וצ'יפסונים, שייכנסו בימים הקרובים למדפי הרשתות ובראשן לשופרסל ויתחרו במותגי אסם ושטראוס הסדרות הראשונות מעוטרות בדמויות וחתימות של שחקני קבוצת הכדורגל ברצלונה
סנו רכשה מפעל והחלה לייצר מותג פרטי עבור שופרסל במקביל היא נערכת להשקת סדרת חטיפים מלוחים עם מותג משלה המנכ"ל אלכס לנדסברג: "אנו לומדים מהחברות הרב-לאומיות כגון פרוקטר אנד גמבל ויוניליוור"
המותג אסם פותח פער על המתחרים בקטגוריות החטיפים והממתקים, כשתחום הקפה אינו נלקח בחשבון המעבר של עלית ותלמה ממותגי חברה למותגי מוצר מחליש אותם, אם כי הם עדיין שומרים על עוצמה מסוימת
הוזלהיבואיבוא מקביליוקר המחיה