מי עדן

כתבות אחרונות

 

נביעות: "אין לדעת מתי הייצור יחודש, ואם לא בימים הקרובים - ניקלע לחוסר באספקת מים"

מי עדן: "מחסור במוצרים בנקודות המכירה ואצל לקוחותינו יורגש בימים הקרובים" ; מעריכה כי הכנסותיה מפעילות המים בישראל ל-2008 עומדות על כ-420 מיליון שקל ומהוות כ-30% מכלל ההכנסות

מיכל יושאי 17.02.2009

ישראל מתייבשת? יום לאחר הודעת מי עדן - גם נביעות מפסיקה את ייצור המים המינרליים

זאת בשל עלייה בעכירות המים במעיין עין זהב ; אמש הודיעה מי עדן על הפסקה יזומה בייצור בשל חוסר עקביות בתוצאות בדיקות המים השגרתיות ; צפויים חוסרים ברשתות השיווק ובעיקר במים בכדים לברי השתייה

אילנית חיות 16.02.2009

בעקבות תוצאות בדיקה לא עקביות - מי עדן ביצעה הפסקה יזומה של פעילות המילוי

בהודעת מי עדן הודגש כי החברה מתנצלת על שיבושים צפויים באספקת מי עדן בימים הקרובים, ותמשיך לפעול להבטחת איכות מוצריה

שירות גלובס 15.02.2009

סיכום 2008 בשוק המשקאות: קוקה-קולה ירדה ב-6.4%; עין גדי איבדה 19.2%

נביעות הוא מנוע הצמיחה העיקרי של קבוצת קוקה-קולה ; שוק המשקאות הוא בין הראשונים להיפגע מהמיתון, ונתוני המכירות של דצמבר אינם מבשרים טובות ל-2009

אילנית חיות 03.02.2009

עוברים למי ברז? מכירות המים בבקבוקים צנחו ב-16% בנובמבר

הצניחה הריאלית באה במקביל לצניחה כספית ; המים בטעמים משלמים את מחיר הפרמיה הגבוהה: מכירות תת הקטגוריה צנחו ב-30% ; הירידה במכירות משותפת לשלושת המותגים המובילים: נביעות, מי עדן ועין גדי

אילנית חיות 21.12.2008

התוכן השיווקי המוצלח של אוקטובר: הפעילות של בזק בתוכנית "האח הגדול"

חברת Effect-TV: הפעילות של בזק, במסגרתה קיבלו משתתפי "האח הגדול" שיחת טלפון למשפחותיהם, יצרה חיבור טוב עם ערכי המותג ; הפעילות של מי עדן בתוכנית ממוקמת במקום השני במדד

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2008

מים לקפה? מי עדן רוכשת את פעילות חברת מועדון הקפה

מועדון הקפה עוסקת במתן שירותי קפה לעסקים, ומחזור מכירותיה עומד על כ-25 מיליון שקל בשנה ; העסקה תתבצע באמצעות החברה הבת פאוזה

אילנית חיות 03.11.2008

כמה הפסידה מי עדן

למה היא תמשיך להפסיד גם בשנים הבאות, ומה זה אומר לגבי מצבה התפעולי

אבישי עובדיה 26.10.2008

התוכן השיווקי המוצלח של ספטמבר: המותג מי עדן בתוכנית "האח הגדול"

Effect-TV: פעילות התוכן השיווקי של מי עדן מתאפיינת בכך שהיא מכילה אלמנטים מכירתיים, בניגוד לפרסום התדמיתי המקובל בז'אנר ; במקום השני: המותג אפיכל בתוכנית הבישול "סודות מתוקים"

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2008

   1234567   

   נמצאו 105 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 7