מדבר על סוף עידן המכונית ומקים בתל-אביב מגרשי חניה המוניים
מה רוצה ניר ברקת - את טובת ירושלים או משרת שר בממשלה?
המלונאים רוצים לחטוף נדל"ן למגורים ומבלבלים אותנו בנתונים
הרעיון "החברתי" לרכז 900 מיליון שקל שהממשלה מפזרת בין רשויות מקומיות בתשלומי ארנונה, ולחלק אותם מחדש, יזעזע תקציבים של ערים ומועצות מקומיות ■ חלק עלול להתמוטט פיננסית, וכולן יהיו הרבה פחות עצמאיות ותלויות בחסדי השלטון
אזור המלונות שואב את הכסף והחיים מאילת. קזינו, אם יוקם מתישהו, צריך למקם בתוך העיר
ראש עיריית נתניה מביטה בעיניים כלות כיצד ראשי ערים מוציאים מהמדינה מיליארדי שקלים כדי לאשר בנייה של אלפי דירות בשטחן, והיא לא ■ בדרך להסכם גג משלה, היא מבטיחה שלא תתן להציף את העיר במכרזי מחיר למשתכן
משרד התחבורה "בעד" תחבורה אלטרנטיבית. אז הוא שולח קטנועים להתחרות עם אוטובוסים
טבלת תשלומי הארנונה ממשרדי ממשלה המתפרסמת לראשונה ב"גלובס" מגלה מיליוני שקלים שזורמים למועצות עשירות דלילות תושבים, בעוד ערים צפופות ובהן כאלה שסובלות מגירעון קבוע, נאלצות לתת הנחות בעשרות מיליונים
כך יחסכו תושבי נתניה זמן כל בוקר, והרבה כסף כל חודש
מי שרוצה לשלוט בחופש ניידות של אזרחים, לא מוריד מחירים
מדינת ת"א מממנת את ירושלים, את הצפון ואת הדרום. השנאה כלפיה היא קנאת לוזרים
התחבורה השיתופית משחררת אנשים מעול החזקת רכב בבעלותם ומספקת הכנסה כספית למי שיש רכב ברשותם ■ השיח המבלבל פה בארץ נסוב רק על חברה אחת, אולם התחבורה השיתופית היא סיפור הרבה יותר גדול מ"אובר", ויש בו הרבה יותר שחקנים
תושבי עמק יזראעל טועים: הקמת שדה תעופה באזורם דווקא תסייע ותיטיב עימם
"ריידר" מגיבה מהר להזמנה, אבל זה לא מבטיח דבר לגבי הזמן שיעבור עד שהנוסע יקבל מונית. קשר עם נהג? תשכחו מזה, אפשר לדבר עם רק עם התחנה, ולך תסביר להם מי אתה ומה אתה רוצה
אל שוק המוניות הרותח הצטרפה השבוע שחקנית חדשה-ישנה: אפליקציית ריידר, שעובדת בשיתוף עם תחנות המוניות ■ מיהו איל ההון הבריטי שעומד מאחוריה? האם תצליח להתחרות בגט טקסי? ומה חושבים הנהגים? ■ דוח G
הקניונים מאבדים קונים ושוכרים, הישועה מגיעה ממקומות אחרים
אדריכלות