שנתיים אחרי ההשקה של רכב שברולט מדגם וולט, ההערכות הן שיעברו שנים עד שבחברה יראו ממנה כסף, ובינתיים פורד והונדה כבר מציבות תחרות
המס על היברידיות נותר ללא שינוי, רכבי הפלאג אין מקבלים תמריץ קטן וכלי הרכב החשמליים מקבלים דחיפת מס משמעותית בטווח הארוך
תצויד במערכת הנעה היברידית "אמיתית" עם 100 כ"ס ויותר מ-23 קילומטר לליטר
מציעה צריכת דלק מרשימה, ממדים גדולים יותר ויכולה לנוע 10 קילומטרים על חשמל בלבד
על פי נתונים שהציגה טויוטה למשרד התשתיות, העלות של טעינה מלאה של סוללת המכונית החשמלית שתשווק נמוכה בהרבה מתעריפי "בטר פלייס"
המכירות של הדגם פריוס עברו את המיליון בארה"ב, והגיעו ל-2 מיליון בעולם כולו ■ באחרונה נאלצה טויוטה להפסיק את הייצור במפעליה ביפן, בעקבות האסון שהתרחש שם
ג'אז הייבריד אולי לא מעניקה חווית נהיגה היברידית, אבל היא מעניקה הטבת מס נכבדה - שהופכת אותה לזולה בכמה אלפי שקלים מגרסת הבנזין הרגילה, ועם הספק וביצועים דומים
מחירי הדלק לא מקטינים את היקפי המכירות אבל מביאים לתזוזה משמעותית של השוק לכיוון מכוניות קטנות, שתפסו נתח של 23% מתחילת השנה
הסדרה המחודשת תכלול לראשונה גם גירסה היברידית, שתעלה כ-117 אלף שקל ותציע צריכת דלק של יותר מ-20 קמ" לליטר
פורשה מציגה את הגירסה ההיברידית עם צריכת דלק מוצהרת של כ-14 ק"מ לליטר ■ תהיה זמינה לקהל האירופאי החל מיוני 2011, ומחירה בגרמניה יעמוד על כ-106 אלף אירו
מחיר הדלק הוא נושא שמרגיז אותנו, חבל רק שאת המחאה רואים באינטרנט ולא ברחובות
אחרי שנים של התלהבות מהמוצרים הירוקים ואג'נדה של תמיכה באיכות הסביבה, הצרכנים בארה"ב החלו להתעייף: מכירות המוצרים הירוקים ואפילו המכוניות ההיברידיות נמצאות בירידה
הונדה ג'אז היבריד, אאודי Q5 היבריד ולקסוס CT200-H הם רק חלק מהשמות שצפויים לנחות כאן בשנת המס ההבאה
ה"אמפרה" תעלה לאירופאים 44.5 אלף אירו ■ההיברידית החדשה של אופל יכולה לנוע כ-80 קילומטרים על חשמל בלבד ■ בישראל עשוי מחירה לנוע סביב כ-220 אלף שקל
התדמית הירוקה שנוצרה לישראל ע"י בטר פלייס והמדיניות המוצהרת של הממשלה הפכו את ישראל ל"כר ניסוי" אידיאלי לכלי רכב עם הנעה אלטרנטיבית ■ כך הולכת להיראות השנה הבאה
טויוטהיונדאייבוא רכבמבחן דרכיםמיסוי ירוקמכונית חשמליתמסיםמשרד האוצררכב חדששוק הרכב