לפי מחקר שערכה גוגל לקראת הקמת מכללה חדשה, ישראל היא המדינה שבה שיעור הקניות המקוונות למוצרי פנאי גדל בזמן הקורונה בשיעור הכי נמוך ביחס למדינות אחרות • הצרכנים במצרים היו הקרובים ביותר לקשיים שהעלו הצרכנים הישראלים
הקונה, שזהותו לא נחשפה, סגר את העסקה בוואסטאפ, אחרי שהתרשם מהאי דרך סרטוני וידיאו • האי, שנמצא באירלנד, משתרע על שטח של 635 דונם והעסקה כוללת גם בית מגורים בשטח של 4,500 מ"ר
הציבור הפחית את ההסתובבות מחוץ לבית, מה שהוביל לפגיעה חריפה במכירות גלידות וארטיקים • נסטלה מצטרפת ליצרניות מרכזיות שהגיבו לתנאי השוק המשתנים בעקבות משבר הקורונה
החברה תסגור את החנויות הפיזיות של המותג בישראל עד סוף 2020 ותשים דגש על מכירה באמצעות חנויות רב מותגיות כמו פוט לוקר ומגה ספורט • בספטמבר תשיק החברה אתר מכירות ייעודי למותג ריבוק
ענקיות הקמעונאות הבינלאומיות הקטינו את פעילותם בישראל בזמן הקורונה עקב אינטרסים שונים • הלקח שלנו: מדינת ישראל חייבת לשמור גם על "עצמאות קמעונאית" שתבטיח אספקה סדירה של מזון גם בזמני משבר
סגנית נשיא הדאטה ב-CNN העולמית מסבירה כי אף שאין "ספר הדרכה" מדויק למצב, המגמות מצביעות על שינוי לטווח ארוך בהתנהגות צרכנים, בהוצאה הצרכנית, במסחר האלקטרוני, בפעילות החברות בתקשורת ועוד
רבים בענף הרכב סבורים שמשבר הקורונה יעניק דחיפה למכירות המקוונות בארץ ובעולם, וישבור את המחסום השיווקי רב השנים שמגביל את רוב מכירות הרכב החדש לאולמות התצוגה • אבל, מבחן המציאות מצביע על כך שהדרך עד להסרת החסמים הפסיכולוגיים והתחרותיים עוד ארוכה
מחשוב ענן, רובוטיקה ומסחר אלקטרוני הם כמה דוגמאות לענפים שקיבלו דחיפה מחודשת מהכלכלה שמייצרת מגפת הקורונה • כיצד אפשר לנצל את השינויים שנוצרו באופן שבו אנו עובדים, קונים ומשקיעים?
תקופה של שינויים ברשת בתי הקפה פרימיום - נכנסת למלונאות וגם מתחילה במכירות אונליין
ענקית הקניונים מקימה בעזריאלי ת"א חנות פופ-אפ לאתר הסחר המקוון שלה • השאלה - כיצד יגיבו השוכרות פוקס, קסטרו, זארה ואחרות, שאין להן נוכחות באתר עזריאלי.קום • עזריאלי הפסידה בפעילות המקוונת שלה כ-150 מיליון שקל
החברה הספרדית צפויה לסגור כ-1,200 חנויות קטנות שמהוות כ-5% מסך המכירות שלה • במקביל בחברה הציבורית רוצים להגדיל את נתח הפעילות באונליין מ-14% בשנה החולפת לרבע מהמכירות ב-2022
נכון להיום המוצרים נמכרים באתר של קימברלי קלארק אך ורק בצורה של מארזים שכוללים מגוון מוצרים ומחיריהם נעים בין 135 שקלים ל-200 שקל, והם לא ניתנים להרכבה או לשינוי
משבר הקורונה התגלה כהזדמנות להוכחת המודל העסקי של ענקית הקמעונות המקוונת אמזון • למרות מעמדה המוביל בתחומי צמיחה "חמים", מניית אמזון נסחרת בתמחור חסר משמעותי
לפי נתונים שהגיעו ל"גלובס", חלה ב-eBay עלייה של 40% במספר המוכרים הישראלים באפריל לעומת מרץ • לפי הערכות, היקפי המכירות של הישראלים באתר ברבעון הראשון הסתכמו בעשרות מיליוני דולרים • המדינות שלהן הישראלים מוכרים הכי הרבה: ארה"ב ובריטניה
בימים האחרונים הוסרו המוצרים שמכרה אלקטרה צריכה בחנויות שלה של ספקיות חיצוניות, ונותרו רק מוצרים שאלקטרה צריכה משווקת, מייצרת או מייבאת בעצמה
החברה הציגה צמיחה של 26%, וההכנסות שלה הסתכמו ב-75.5 מיליארד דולר • אמזון נחשבת לאחת המרוויחות הגדולות מהקורונה • המניה צונחת בכ-5% במסחר המאוחר
עלי אקספרסSHEINאמזוןבוקינגטרמינל Xמועדוני צרכנותקמעונאותקניות באינטרנטשופ אנליטיקסשופרסל