שיטת שיווק מעצבנת: שיחות שלא נענו מתגלות כפיתיון להשיב שיחה ולקבל באוזן פרסומת
יפעת בקרת פרסום: המפרסמים המובילים במשק לא התרגשו מהמיתון, ומרביתם אף הגדילו את תקציבי הפרסום ב-2009 ■ קוקה-קולה במקום השני ואלקטרה במקום השלישי ■ פרוקטר הקטינה את תקציב הפרסום ב-28%
יפעת בקרת פרסום: תקשורת סלולרית היא הענף השני בגודלו, ובמקום השלישי והרביעי מוצרי חשמל ובנקאות - שתי קטגוריות שגדלו בשנה החולפת
כך הודיע היום מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל ■ במסגרת המהלך נחתמו חוזים מסחריים עם חברת החדשות של ערוץ 2 ועם אתר one, שיוכלו מעתה לשלב פרסומות בתכני הווידיאו באתרים
לפי התקנות החדשות שפרסמה נציבות הסחר הפדרלית בארה"ב, כל מי שמעניק חסות למוצר - כולל סלבריטאים ובלוגרים - יהיה חייב לפרסם את התשלום שקיבל מהמפרסמים, ויישא באחריות לכל הצהרה כוזבת על המוצר
קצה נפשנו בקמפיינים מזויפים ובפרסום שבבסיסו עומדות התרמית וההונאה
התקשורת הדיגיטלית משכה את הצעירים מהפרינט למסך ■ כיצד זה משפיע על המפרסמים, ואיך המגזינים מתמודדים עם האתגר לשמור על הקוראים הצעירים?
פלאפון השקיעה בחודש החולף 3.8 מיליון דולר בפרסום מסימני הפסח: הקטגוריה המושקעת ביותר בפרסום במארס היתה קטגוריית רשתות השיווק, עם השקעה של 11 מיליון דולר
יפעת בקרת פרסום: תת-ענף רשתות השיווק מוביל את הפרסום בפברואר yes הוא המותג המושקע ביותר
בתום 2008 שטראוס עדיין המפרסמת הגדולה בישראל, ואילו אסם ותנובה קיצצו את תקציבי הפרסום שלהן רבוע כחול, לאומי, פרוקטר ואלקטרה הגדילו תקציבי פרסום, ואילו חברות הסלולר עברו ליותר פרסום מתחת לקו
YouTube היא הצלחה במונחי פופולריות, בעיה באספקט של זכויות יוצרים וכישלון בהכנסות מפרסומות החברה מנסה לשנות את התמונה
איגוד השיווק הישראליאיגוד חברות הפרסוםאנטישמיותבית המשפט העליוןגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותטוויטרמשרדי פרסוםענף הפרסוםרשתות חברתיות