איגוד חברות הפרסום מתערב בסוגיית פסילת סרטון הפרסומת של האגודה לזכויות האזרח בישראל ומבקש מהרשות השנייה לאשר את שידור הסרטון שפסילתו, לטענתם, החלטה בלתי סבירה הפוגעת בחופש הביטוי
משרדי הפרסום בארץ התחילו לעשות את הטרנספורמציה הדיגיטלית רק בשנה האחרונה ■ בכירים בענף מסבירים איך נראה השינוי בעידן של ריבוי הפלטפורמות, מבחינת העבודה מול הלקוחות, כוח האדם במשרדים והתוצר הפרסומי עצמו
כשמאשה דשקוב הבינה שתעשיית הדיגיטל משוועת לעובדים, היא עזבה את תפקידה כסמנכ"לית שיווק במכללה למינהל והקימה את Digitalent, בית ספר לתעשיית הדיגיטל ■ בראיון ל"גלובס" היא חולקת תובנות על שיווק ופרסום בעידן הדיגיטלי
מי פותחת את העשירייה השנייה של הדירוג? ■ מי הן חברות הבוטיק שנכנסו לרשימה? ■ ומה צופנת 2017 לענבר-מרחב G, ברוקנר-יער-לוי, יהושע TWBA ומצטיינים אחרים?
כך השתלטו ענקי הטכנולוגיה על עולם הפרסום והתוכן
המכרז הוא על תקציב פרסום בהיקף של 8 מיליון שקל ■ תקציב הפרסום של בנק ירושלים טופל עד עתה במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמון
ז'אן-מרי דרו, נשיא TBWA העולמית, בטוח ששינוי דרמטי בשוק לא חייב להיות הרסני, נותן כדוגמאות את נספרסו וברברי, ומספר: "קשה לעבוד עם אפל"
המהומה סביב קבוצות הרכישה וחברות המשווקות קרקע חקלאית, לצד שיווק מכרזים במחיר למשתכן בלבד, גרמו לכך שההשקעה בפרסום הסתכמה במחצית הראשונה של 2016 ב-66 מיליון שקל
עלויות הפרסום בישראל עדיין נקבעות על בסיס היקף החשיפה לאמצעי התקשורת ■ אבל השפעתה של החשיפה מעניינת הרבה יותר מהיקפה - והעולם כבר שם
המולטי-טאלנט החדש בענף הפרסום, גם בצד של הלקוח, חייב יהיה להבין ולנצל את היתרונות של כל האגפים בעולם הפרסום החדש - קריאייטיב, אסטרטגיה, מדיה, תוכן וטכנולוגיה
שוק עם פוטנציאל של מיליארדים: הכירו את סטארט-אפ ישראלי חדשני שגייס לאחרונה 15 מיליון ד' - פיתח מוצר חדשני בתחום הספורט, שהפך לסיפור הצלחה גדול ומציע חוויה ייחודית עבור אוהדים בכל העולם
עולם הפרסום מתמודד עם אתגרים חדשים כל הזמן ■ בפסטיבל הפרסום בקאן, שנערך בשבוע שעבר, בלטו 5 מגמות חדשות בקטגוריית המדיה שהצליחו לפענח את הנוסחה ב-2015
צמיחת ענף הדיגיטל בפרסום משנה את פני התחום כולו ■ היא מובילה אותו מפנייה אל מכנה משותף רחב לעבר היכרות עמוקה עם קהלי יעד מגוונים ופיתוח תכנים מותאמים עבורם
האתר Wirecutter מיישם להמונים מודל שמוכר מעולם הבלוגרים: הוא עורך ביקורות יסודיות של מוצרים - ומקבל אחוזים מהמכירות שמגיעות דרכו ■ המלכוד: הוא אינו מקבל כסף על מוצרים שהוחזרו ■ כעת גם מו"לים גדולים כמו קבוצת הרסט הולכים בדרכו
מידע מקוון שמועבר לשלטי חוצות דיגיטליים יוצר פרסומות המותאמות אישית לקהל שעובר בסמוך כך, נהגים מקבלים מידע על רכב של יצרן מתחרה, וחובבי צילום מקבלים פרטים על השקיעה מחברת מצלמות ■ לצרכנים שיכולים להתחמק מפרסומות בטלוויזיה ובאינטרנט אין לאן לברוח
בינה מלאכותיתישראל במלחמהמותגיםמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסומותקמפייןקריאייטיבשיווק