עד לאחרונה, בעלי נכסים לא הסתכלו על מוסדות חינוך כעל דיירים רצויים • אבל אחרי שרשתות שיווק רבות עזבו, בעלי קניונים מגלים שבתי ספר עצמאיים הם שוכרים טובים לשטחים שנותרו ריקים
למרות ירידות חדות בהכנסות שתי ענקיות הקניונים ברבעון הראשון של 2021, הן מדווחות כי החל מתום הסגר, ב-20 בפברואר, נרשמה עלייה חדה בפדיונות בקרב השוכרים
קבוצת עזריאלי מפרסמת תוצאות כספיות לרבעון הראשון של 2021, עם עלייה של 20% ברווח הנקי לעומת אשתקד • ירידה ב-NOI בעקבות הקלות לשוכרים בהיקף של 115 מיליון שקל
ההנחות לשוכרים נשארו מאחור יחד עם הקורונה, והחברה רשמה רווח נקי של 143 מיליון שקל ברבעון הראשון, לעומת הפסד של 86 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2020 • ההכנסות מנדל"ן עדיין נמוכות ב-33% לעומת אשתקד
על רקע המצב הביטחוני, חנויות הרשתות H&M ודייסו סגורות, וכמוהן גם חנויות אדידס שסגורות מת"א ודרומה • מדובר בהחלטות של הרשתות ולא של הקניונים • עפ"י נתוני שב"א, נרשמה היום ירידה של כ-14% בהוצאות הישראלים בכרטיסי אשראי, לעומת שעות העומס ביום רביעי שעבר
נתוני ריס שהגיעו לידי גלובס מציגים גידול משמעותי בפדיונות בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2019, טרם פרוץ המגפה • הקניונים נהנו מהצמיחה, אבל יש מי שאפילו יותר
יום השבתון לרגל הבחירות בשילוב מזג האוויר החמים מושכים את המצביעים החוצה: מרכזי הקניות, בתי הקפה והמסעדות וגם חופי הים עמוסים • עם זאת, לפני נתוני שב"א, הוצאות הישראלים בכרטיסי אשראי נמוכות ב-5.2% מיום הבחירות הקודם
ההוצאות בכרטיסי אשראי ביום הבחירות האחרון הוכפלו ביחס לבחירות לרשויות המקומיות ב־2018 • מועד הבחירות לפני חג הפסח ולאחר הסגרים הממושכים מרמזים כי המגמה צפויה להימשך
קבוצת הקניונים חתמה על הסכם עם חברת ספוטנגו, במסגרתו תפעיל עבורה לתקופה של שנה חנות פופ-אפ שתארח מותגים מתחלפים בשטח של 140 מ"ר בקניון גבעתיים • יו"ר ספוטנגו: "הסכם הפיילוט מהווה סנונית ראשונה לחדירת הפלטפורמה של ספונטגו לעולם הפופ-אפים בקניונים בישראל"
קניון העיצוב החדש במעלה אדומים, בצבעי ורוד וצהוב, יהיה גדול יותר מעזריאלי • מדור אדריכלות
בסיכום שנתי מציג קניון האופנה שבשליטת מוטי בן משה ירידה של כ-16% בהכנסות לכ-87 מיליון שקל וירידה של 9% ברווח התפעולי הנקי (NOI) לכ-65 מיליון שקל • שווי הקניון הופחת בכ-10 מיליון שקל
מרכזי הקניות הפכו את יום הבחירות לחגיגה של מבצעים, והשנה, לאחר סגרי הקורונה, הרשתות והלקוחות צמאים מאי פעם • לאור אתגרי שנת הקורונה, מצד אחד עשויים להיות מבצעים עמוקים על עונות קודמות במחירי חיסול, ומצד שני על הסחורה החדשה יהיו מבצעים עמוקים פחות
ההשוואה נעשתה לעומת השבוע של פורים ב-2019, כיוון שבשבוע המקביל ב-2020 כבר נרשמה ירידה בפעילות על רקע תחילת התפרצות מגפת הקורנה בישראל • לפי אותה השוואה, פדיונות המרכזים הפתוחים צמחו ב-93% • הובילו את הצמיחה ביג פאשן אשדוד, קניון עזריאלי מלחה וקניון עזריאלי בגבעתיים
החנות צפויה להיסגר ב-15 במרץ, ובמקומה תיפתח החנות השנייה בישראל של המותג COS • בעלי קבוצת H&O מנהלים מגעים לפתיחת חנות גדולה יותר ברחוב בירושלים
עזיבה זו מצטרפת לגל עזיבות של רשתות אופנה את הקניון לאחר הסגר השלישי, ביניהן רנואר, קסטרו, טבע נאות ואחרות • במקביל, נספרסו מבצעת חידוש ביתר החנויות שלה, באמצעות הרחבת החנות ברמת אביב ושיפוץ החנות בכיכר המדינה
לפי הדיווח, התמורה בעסקה תושלם לעזריאלי עד ל-30 ביוני 2021 • הרוכשת היא מילאנו, חברה לבניין ופיתוח • איתי שפרן, מנהל הפיתוח העסקי בקבוצת גיאוקרטוגרפיה: "מדובר בנכס במיקום בעייתי שלא הצליח לייצר עוגנים בתוכו"
ביגחנויותישראל במלחמהמליסרוןמרכז מסחרימרכזי קניותנדל"ן: נדל"ן מניבקבוצת עזריאליקמעונאותקניוני עופר