למרות התאוששות מסוימת שנרשמה בענף הפרסום, הקמפיינים של 2013 לא היו חזקים במיוחד מבחינה קריאטיבית, ואופיינו בעיקר בשימוש מוגבר בפרזנטורים, בילדים ובז'אנר מחזות הזמר ■ ומה צפוי לנו ב-2014? ■ ניתוח מיוחד
בתחרות דומה שנערכה בשנה שעברה זכה מותג העוגיות oreo במקום הראשון
לוי לא אמור להחליף את משרד הפרסום מקאן-אריקסון שמטפל בתקציב הרשת, אלא לקחת חלק פעיל בגיבוש הקריאייטיב והאסטרטגיה של מהלך חדש
איך נראים טייס, רופא או חיילים מגולני בפרסומות? מצד אחד, הפרסומאים טוענים כי סטריאוטיפים מתקשרים הכי טוב את המסר; אך מצד שני, אם נצמדים אליהם יותר מדי, הם מעוררים ביקורת ציבורית ודיונים סוערים ברשת
גל פרסומות המחזמר שוטף את המסך אך לא מצליח להשאיר חותם על הצופים, ורובן לא נכנסו למדד הזכורות והאהובות ■ האם מדובר בפתרון קריאטיבי קל מדי של משרדי הפרסום, ואיך קשורה לזה ההתאוששות מהמחאה? ■ ניתוח מיוחד
בוועידה לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה שנערכה ב-17 ביולי משרדי הפרסום הציגו מצגות של 5 דקות של יצירתיות בפרסום
מלינרסקי, מאנשי הקריאייטיב הבולטים, נותר המום כשהוא צופה היום בפרסומות ■ בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על הידרדרות הדרייב היצירתי במשרדי הפרסום, ועל ההחלטה לעזוב עמדת יועץ חיצוני נוחה לטובת פתיחת משרד קטן
הקמפיין להשקת המותג פיוז טי בישראל נוצר ע"י משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ מקאן-אריקסון ואדלר-חומסקי זכו במרב הפרסים בתחרות
ענקית האינטרנט לא נזקקה בעבר לפרסום מסורתי, אך בשנים האחרונות הוחלט בחברה להקים מעבדת קריאייטיב ■ אינדי סאהא, בכיר במעבדה, מספר על האתגרים שעומדים בפני אנשי הפרסום של גוגל, שנותנים שירות ללקוח אחד בלבד
הקמפיינים הזוכים בפסטיבל קאן מוכיחים כי המותגים שבולטים הם כאלה שנוקטים תפקיד אקטיבי בהפיכת העולם למקום טוב יותר ■ וגם: למה הישראלים לא זכו?
בעוד כשבועיים ייצא לדרך פסטיבל קאן - תחרות הנחשבת לאולימפיאדה של ענף הפרסום ■ בכירי הענף המקומי בוחרים קמפיין בחו"ל שעורר בהם השראה
טרנד הפרסומות המשתמשות באלמנטים תיעודיים הופך לנרחב בעולם ■ מה הופך את הטרנד החדש לפופולרי במיוחד בתקופה הנוכחית?
מוזיקה מוצלחת בפרסומת עשויה להפוך אותה לבלתי נשכחת ■ האם הפרסומאים בארץ פיצחו את הקוד של שילוב מוזיקה בפרסומות, מתי נכון להשתמש במוזיקה מתוצרת מקומית, ומתי האמנים הישראלים יתחילו לעשות מזה כסף?
המודעות הפרובוקטיביות של פורד שהכינה סוכנות הפרסום JWT בהודו מעלות תהייה: האם אנשי הקריאייטיב וגחמותיהם הם האשמים בפרשה - או שהלחץ הכבד לזכות בפרסים במסגרת תחרויות פרסום הוא המנוע מאחורי התופעה?
הוא מאוכזב מהמשרדים הגדולים, מבקר בחריפות את הקריאייטיב בענף הפרסום המקומי, לא מאמין בטאלנטים ומפרגן לרמי לוי ■ רובי ניסן עובר לקדמת הבמה, בשאיפה להיות "המשרד שיוביל את הדור הבא של משרדי הפרסום"
צמרת ענף הקריאייטיב עוזבת את משרדי הפרסום הגדולים: חלק מהטאלנטים רצו מניות ולא קיבלו, אחרים חשו שהם נתקלים בתקרת זכוכית ■ האם באמת הסטארים הגדולים נעלמו - או שפשוט משרדי הפרסום איבדו עניין בלטפח אותם?
בינה מלאכותיתמירן פחמןמשרדי פרסוםעמותותענף הפרסוםענת בן-נתןפרסוםפרסומותקמפייןתחרות הפרסום גרנות