בזמן שכותרות "החקלאות במשבר" עדיין מהדהדות על המסך, עמוס לביא מקיבוץ נירים בעוטף זוכה לאהדת הצופים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של פרטנר מבוססת על שיר מחאה, ובאלפרו מנצלים היטב את כל היתרונות של נונו
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת להוט שומרת על מקומה כאהודה ביותר • הקמפיין לחטיף החדש של שטראוס, תפוצ'יפס אפוי, הוא המושקע ביותר השבוע מבחינת הוצאה כספית במדיה - כ-860 אלף שקל
סטורנקסט: ב-2014 הוציא הצרכן הישראלי 972.7 מיליון שקל על חטיפים ■ אסם ושטראוס-עלית שולטות בשוק - 85% מההוצאה על חטיפים היא על מותגים שלהן
בניגוד מוחלט לטרנד המזון הבריא, ענף החטיפים פורח ומשגשג ■ בדיקת "גלובס" מגלה שבתפוצ'יפס ובכיפלי כמות השומן היא הגבוהה ביותר, בפרינגלס יש כמות עצומה של קלוריות, ובבייגלה יש הרבה יותר מדי מלח
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה השבוע - ה"טוורקינג" של קסטרו עם גל גדות
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע, ושיעורי האהדה נמוכים ב-20%
תקציב המחלבות של שטראוס עבר לאדלר-חומסקי לפני כחצי שנה ■ משרד הפרסום "לעומק התודעה" קיבל את תקציב הדיגיטל והקד"מ של המותג תפוצ'יפס
שוק החטיפים בישראל גלגל בשנת 2012 כ-928 מיליון שקל ■ פרינגלס, דובונים ודוריטוס רשמו עלייה דו-ספרתית במכירות; כיפלי נחלש
שלמור-אבנון-עמיחי ישאיר בידיו את תקציב הפרסום של יטבתה, יד מרדכי והחטיפים המלוחים של שטראוס ■ באומן-בר-ריבנאי יקבל את תקציב הסלטים
זאת בהשקעה של 3 מיליון שקל ■ תעלה קמפיין טלוויזיה, אינטרנט וטעימות בנקודות המכירה
מדובר בסדרת אינטרנט בת 8 פרקים בשם "קרטושקס", שיצרה חברת התוכן The Box ■ היקף ההשקעה במהלך מוערך בחצי מיליון שקל
ביסלי, צ'יטוס ודוריטוס ניצבים במקומות השלישי, הרביעי והחמישי כחטיפים הנמכרים ביותר בשוק הישראלי ■ מכר שוק החטיפים בישראל עומד על כ-747 מיליון שקל בשנה
תשקיע 4 מיליון שקל בקמפיין ההשקה ■ לפי סטורנקסט, המותג במבה של אסם מוביל את קטגוריית החטיפים המלוחים עם נתח כספי של 25% - בעוד שהמותג תפוצ'יפס של שטראוס מחזיק בנתח כספי של 16.5%
כך עולה מדירוג הפרסומות המדוברות שעורכת חברת Twisted Fly עבור "גלובס" הקמפיין, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, מוביל את הדירוג הן במונחי היקף השיחה והן מבחינת כמות השיחות ומספר המשתתפים
הפרסומות הזכורות והאהובותעליתפרסוםפרסומותשיווק