זאת כחצי שנה לאחר שהמכרז יצא לדרך • למשרדי הפרסום אדלר-חומסקי ויהושע TBWA נמסר כי הם לא ימשיכו בתהליך • התקציב, בהיקף מוערך של כ-8-10 מיליון שקל, כולל את המותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום
כך אמר היום מנכ"ל תנובה אייל מליס בכנס "ניהול אחראי במציאות משתנה" של גלובס • "בשיאו של המשבר לא הוצאנו עובדים לחל"ת וחילקנו בונוסים על השנה שעברה"
מאחורי המהלך עומד היזם צבי טובול, תושב רחובות, שפנה לתנובה במטרה להקים את החנות באזור נטול מכולות
החקלאים בישראל סוערים על רקע המלצה חדשה של רשות התחרות להסיר את המכס על יבוא של ירקות קפואים לישראל, במסגרתה היא קוראת לשינוי המצב שבו תנובה שולטת בשוק הירקות הקפואים באמצעות המותג סנפרוסט
נועה גונן-טל שימשה עד לאחרונה כלוביסטית במשרד הלובינג גורן עמיר • היא תצטרף לחברת המזון החל מהשבוע הבא
המנכ"ל אייל מליס אולי רצה להבהיר שתנובה לא נהנית מבוננזה ברווחים בתקופת הקורונה כפי שנהנות רשתות קמעונאות המזון, אך בפועל תנובה תסיים את 2020 עם צמיחה במכירות, והעלייה בפעילות הקמעונאית שלה קיזזה את הירידות במכירות שלה לשוק המוסדי
עפ"י מקורבים, בתנובה מזון מעדיפים להיות "תקציב גדול של משרד בינוני" ולא "עוד תקציב" במשרד גדול • תקציב תנובה מוערך בכ-8-10 מיליון שקל
ההפסדים של תנובה בשוק הביצים מוערכים ב–10 מיליון שקל בשנה, והיא מנסה לצמצם פעילות בתחום • בחברה אומרים כי חלק מהעובדים ייקלטו במרלו"ג שהיא מקימה במקום המפעל, וחלקם יעברו לקבלן החיצוני
חברת המזון הגדולה בישראל בניהולו של אייל מליס השלימה רכישה של 100% מהמניות בחברה מידי היזם דרור מרגלית
מדד הפרסומות המדוברות של "גלובס" תפס את השוק על התפר שבין הפרסום לחגים וגלישה לתוך הסגר השני • ואולם, בניגוד לעולמות התוכן והחדשות, השיחה על קמפיינים ברשת הייתה דלה יחסית • מי הצליחו בכל זאת לפצח את הקהל ולהביא לתוצאות?
ל"גלובס" נודע כי במכרז שמתקיים על תקציב הפרסום של "תנובה מזון" נכח בשלב הפרזנטציות דרג המנהלים הגבוה ביותר בקבוצה • עד עתה הציגו בפני החברה אדלר חומסקי ופרסום אברהם, ויש מי שכבר "הקריב" תקציב כדי שיוכל להתמודד
וגם למה נרשמה מבוכה במסיבת העיתונאים לאחר קבלת הרישיונות לדור החמישי בסולולר • השיחה
תנובה נכנסת לשוק תחליפי הבשר ותייבא את המותג הבריטי Meatless farm • התחרות הישירה שלה תהיה מול דיפלומט, שמשווקת בישראל את המותג ביונד מיט
התקציב כולל את הטיפול במותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום • היקף תקציב הפרסום של תנובה מזון נחשב בינוני, ובכל זאת מעורר עניין רב מאחר שמדובר בדריסת רגל במערך הפרסום של אחת המפרסמות הגדולות בשוק
לפסק הדין בעניין המחיר המופרז של קוטג' תנובה יהיו השלכות על מאזן הכוחות בין יצרניות המזון לבין עצמן ובממשק שלהן מול הציבור הרחב • הפסיקה החדשה תסמן ליצרניות המזון, ולא רק לתנובה, שהייקור שנעשה עתה צריך להיות מידתי ו"הוגן"
כמעט עשור לאחר המחאה, נקבע לאחרונה בפסק דין תקדימי כי על תנובה לפצות את הצרכנים ב־20 מיליון שקל בגין מחיר הקוטג' • המבחנים והגבולות שקבע ביהמ"ש ילוו אותנו עוד שנים ארוכות • שני הצדדים מתכוונים לערער לעליון
העלאת מחיריםיוקר המחיהישראל במלחמהמוצרי חלבמחיר מופרזמחירי המזוןקמעונאותשופרסלשטראוסתביעה ייצוגית