לפי נתוני סטורנקסט, בגלל משבר הקורונה ועיתוי חג הפסח הציבור רכש במרץ 2020 מזון ומשקאות ב-1.2 מיליארד שקל יותר מאשר במרץ אשתקד
הרשות הפלסטינית הפסיקה לרכוש מוצרים ממחלבת אלון תבור של תנובה, לאחר שהתגלה כי אחד העובדים במחלבה נדבק בקורונה • מנכ"ל משרד הבריאות לשר הכלכלה הפלסטיני: "אני מאשר כי כל מוצרי תנובה בטוחים לצריכה ומותרים לשיווק בישראל וברשות הפלסטינית"
מה הוביל את הרשות הפלסטינית לעצור זמנית רכישת מוצרי חלב ממפעל תנובה שבו התגלה חולה קורונה?
חברת המזון השנייה בגודלה בישראל לא מסתפקת ברשתות השיווק, ותחל למכור מוצרים ישירות דרך האתר של רשת ירקניות הבוטיק "נוי השדה" • משבר הקורונה גורם לעומסים על מערכי המשלוחים של רשתות השיווק ומביא למבול יוזמות שמנסות לעקוף אותן
בחברה ניסו להרגיע: "תנובה חיטאה באופן מלא את האזור הרלוונטי; לא קיימת סכנה של מעבר נגיף דרך מזון" • בשל צעדי זהירות שתנובה נקטה בשבועות האחרונים נחשפו לעובד זה רק 15 עובדים, והם נכנסו מיידית לבידוד
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת בכיכובו של עומר אדם • בראש האהודות: AIG
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של ביטוח ישיר • הפרסומת לקוטג' תנובה היא האהובה ביותר • ואיזו פרסומת היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית בשבוע החולף?
לילך כהן-שולומון תעבור לשמש כסמנכ"לית השיווק של הנציגות הישראלית של קימברלי קלארק • תוחלף בתפקיד ע"י מיכל בצר, כיום מנהלת תחום תזונה יומיומית בתנובה
שיר זכאי-חורש עוברת לתפקיד מנכ"לית הפעילות בישראל של חברת שילוט החוצות JCDecaux • זכאי-חורש הייתה הראשונה בתפקיד CDO בתנובה, וככל הידוע טרם מונה לה מחליף
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של תפוזינה הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית עם השקעה של כ-1.04 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון, "מדברים עם שוקה" • הפרסומת של קוטג' תנובה - הכי אהובה • קמפיין לפ"מ על ההתגוננות מנגיף קורונה הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית
חברת המזון הגדולה בישראל במגעים לכניסה למיזם המכירה המקוונת לסופרמרקטים שכונתיים שהקימה יוניליוור • המיזם מציע לסופרמרקטים ומכולות תשתית להקמת אתר מכירות ברשת • שיתוף-פעולה שכזה עשוי להיות כפוף לאישור הרשות לתחרות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לקוטג' תנובה היא המושקעת ביותר בשבוע החולף עם השקעה של כ-1.1 מיליון שקל
מתן אפשרות לתאגידים הגדולים לקבוע רמת מחירים גבוהה עד חזירית, תוך ניצול כוחם והיותם משפיעים, לא תסייע להורדת יוקר המחיה • דעה
אריאלה דניאלי נחשבת למוערכת בתחומה בתעשייה • היא תהיה כפופה לאסף אביב, סמנכ"ל חדשנות ופיתוח עסקי של הקבוצה
אף שרשתות המזון הצטרפו למבצעים של חודש נובמבר, ענף מוצרי הצריכה רשם ירידה של 2.7% ביחס לחודש המקביל בשנה שעברה
העלאת מחיריםיוקר המחיהישראל במלחמהמוצרי חלבמחיר מופרזמחירי המזוןקמעונאותשופרסלשטראוסתביעה ייצוגית