במכרז דיגיטל אחר זכה משרד הפרסום מקאן, שיטפל בתקציב ברגר קינג
מוסקל שימש כסמנכ"ל לקוחות במשרד ב-3 השנים האחרונות ■ וינברגר נכנס לתפקיד המשנה למנכ"ל
שילוח, יו"ר מקאן, הואשם בימים האחרונים כי הוא מגלה הבנה לפיגועים; לכן, נטען, יש לשלול ממנו טיפול בתקציבים ממשלתיים כגון קק"ל ופיקוד העורף ■ אתמול הבהיר שילוח בציוץ בטוויטר כי הוא נגד טרור, אלימות ורצח
לא פשוט להיות האריס דיאמונד, מנכ"ל ויו"ר מקאן העולמית ■ לא רק שהשוק משתנה בקצב מסחרר עם פלטפורמות דיגיטליות שנולדות מדי יום, ישנה גם התדמית המרושעת שטבעה בחברה סדרת הלהיט "מד מן" ■ "אימא שלי התקשרה אליי ואמרה: 'זה נורא איך שאתם מתנהגים לאנשים'. אמרתי לה: 'אימא, זה לא אני'" ■ ריאיון בלעדי
כך נקבע בפשרה בין משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי ומקאן שהתקבלה בהליך גישור ■ בנוסף ל-3.5 חודשי הצינון בפועל, פרסמן יקבל על עצמו צינון של 6 חודשים נוספים מטיפול בכל לקוח שהוא מנוגד אינטרסים ללקוחות של באומן
זאת לקראת תום החוזה ■ בקבוצה יבקשו הצעה מאדלר-חומסקי, אך עפ"י הערכות התקציב יישאר בסופו של דבר במקאן
משרדי הפרסום מקאן אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי יפנו להליך גישור, לאחר שלפני כמה שבועות החליט פרסמן לעזוב את באומן ולעבור למקאן
כתב ההגנה של משרד הפרסום מקאן, בפרשת המעבר של איש הקריאייטיב נדב פרסמן, תוקף חזיתית את משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
רשת המלונות נפגשה עם 4 משרדי פרסום, בהם גליקמן ו-JWT ■ היקף התקציב, שטופל עד לפני מספר חודשים בבאומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה
בבקשה נחשף כי פרסמן קיבל בעבר הצעה לתפקיד בכיר בפייסבוק, וכי גם במקאן החתימו בכירים על איסור תחרות למשך שנה ■ באומן: "מקאן שיכללו את המוסר הכפול לכלל אמנות" ■ מקאן: "תביעה אבסורדית"
מנהל הקריאייטיב נדב פרסמן עבר לאחרונה מבאומן למקאן, וכעת באומן מאיימת בתביעה בטענה כי הוא מחויב בצינון של שנה ■ מקאן: "באומן מתייחסת לפרסמן כאל עבד"
(עדכון) - וינברגר, לשעבר בכיר במקאן, משמש כיום כמשנה למנכ"ל מאקו ■ ימונה לאחראי על תחום ניהול הלקוחות במשרד הפרסום
המינוי מאותת על כוונת מקאן לנסות להחזיר את המשרד להובלה גם בפרסום המסורתי
היקף התקציב: 10 מיליון שקל בשנה ■ התקציב טופל בשנים האחרונות בבאומן-בר-ריבנאי
מפגש TechDate של מקאן, שנועד לחבר בין מותגים לסטארט-אפים, התקיים במסגרת ועידת MAD ■ מספר סטארט-אפים ישראליים הציגו בו פתרונות יצירתיים לצרכים המתעוררים בעולמות השיווק והפרסום
חברות גדולות הקטינו את תקציבי הפרסום, ומי ששילמו על כך היו המשרדים הגדולים ■ הפער בין מקאן לאדלר גדל, יהושע הוא היחיד מבין הגדולים שרשם צמיחה במחצית, ואילו ברוקנר, אברהם ופובליסיס הציגו גידול מרשים
Effie Awardsאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםנדב פרסמןענף הפרסוםפרסוםפרסומותתקציב פרסום