לגלובס נודע כי מקאן רכשה לאחרונה את 20% המניות שנותרו בידי המייסדים, רותם שאול ואיל בצלאל, המכהנים כמנכ"לים משותפים בחברה • השניים יישארו בתפקידם גם לאחר העסקה
וגם: אתי עבדי, האחראית על האסטרטגיה במשרד הפרסום מקאן ת"א, מונתה למשנה למנכ"ל • אירועים ומינויים
שירה מרגלית, לשעבר מנכ"לית משותפת במקאן, על הפרסומת לדיאט יופלה
תקציב הקריאטיב טופל בשנים האחרונות בליאו ברנט, הדיגיטל במובלין, והמדיה בזניט ש"תתנחם" בזכייה במכרז על תקציב הנקל סוד
משרד הפרסום היה מהראשונים לקצץ בשכר העובדים, וכעת הוא הראשון שמחזיר את השכר לרמתו לפני המשבר • למרות הערכות בתחילת המשבר, חלק גדול מלקוחות המשרד לא קיצצו את תקציב הפרסום, והמשרד גם הצליח לגייס לקוחות חדשים • השיחה
זאת אחרי למעלה מעשור של פעילות משותפת עם משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב • היקף התקציב עומד על כ-2 מיליון דולר בשנה
ל"גלובס" נודע כי חברת המדיה יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן ת"א זכתה מחדש בתקציב המדיה של הקבוצה, העומד על כ-50 מיליון שקל • מערך הפרסום של קבוצת נסטלה-אסם מחולק בין ארבעה משרדי פרסום
עינת בן חורין, ששימשה כממנהלת אסטרטגיה במקאן, תנהל את מחלקת "Consumer insights" בסודהסטרים
תקציב תפוזינה עובר מראובני פרידן ותקציב פרוט ווטר טופל עד עכשיו על ידי אדלר חומסקי • היקף שני התקציבים יחד: כ-7 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: yes עם נעה קירל הוקפצה ישירות לראש המדד והיא הפרסומת הזכורה ביותר • תמי 4 עם עידן חביב שבוע שני ברציפות האהובה ביותר • אדלר חומסקי & ורשבסקי עם ארבע פרסומות בעשירייה
דרומי, שבשנתיים האחרונות עבדה בבנק בתפקיד משנה למנכ"ל וכאחראית על חטיבת מחזיקי העניין, חוזרת לתחום התוכן • במקאן ת"א היא מגיעה בעיתוי מעניין: מקאן מטפל בתקציב הפרסום של קבוצת לאומי
בשלב מצגות הקריאייטיב התמודד גם משרד הפרסום אדלר חומסקי • היקף הפרסום של הקופה כעשרה מיליון שקל בשנה • משירותי בריאות כללית נמסר כי הוועדה עדיין לא התכנסה לכן אין מידע כרגע לגבי שלב ההתמחרות
משרדי הפרסום יציגו בקרוב מצגות קריאטיב להנהלת הקופה • היקף הפרסום של כללית עומד על למעלה מ-10 מיליון שקל בשנה
במכתב ששלח אמש המנכ"ל עמית משיח לעובדי החברה, הוא העריך כי מדובר במשבר שיימשך עוד תקופה ארוכה • אתמול הודיעו במשרד על פיטורי כ-35 עובדים, ושכרם של כל המשתכרים מעל 10,000 שקל קוצץ
סלונה תהפוך לחברת תוכן עסקי בלבד, והאתר יפסיק בהדרגה לפעול
בשנה האחרונה טמבור כמעט לא השקיעה בפרסום מסורתי, ויש להניח כי העברת התקציב למקאן מסמנת כוונה לפעול באופן אחר
Effie Awardsאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםנדב פרסמןענף הפרסוםפרסוםפרסומותתקציב פרסום