כפי שנחשף ב"גלובס", בחודשים שחלפו מאז רכישת הרשת התלבטו בשופרסל כיצד להתנהל עם המותג ניו-פארם - האם להשאיר את המותג הוותיק או למחוק אותו ולהפעיל את הרשת בשם חדש המייצר קשר למותג שופרסל ■ בגיתם עובדים כבר מספר שבועות על אופציות לשמות
אלמגור, שסומן כמי שעשוי להוביל בעתיד את אדלר-חומסקי, עוזב לטובת תפקיד מנכ"ל מקאן טק ■ החברה תתמחה בנישת הפרסום הדיגיטלי, תחום שנשלט בידי מספר מצומצם של שחקנים שאינם מהמשרדים המסורתיים
תצטרף למשרד הפרסום בתחילת חודש מאי ■ במקאן מחזקים את מערך ניהול הלקוחות ובוחנים גם את הרחבת הפעילות בנושא התוכן
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר היא שוב ל-9 מיליון, אך הפרסומת לסלקום tv עם אודי כגן נושפת בעורפה
35 לקוחות מקאן שפעילות הדיגיטל שלהם נעשתה במקאן ואלי, יועברו חזרה למקאן ת"א ברבעון הראשון של השנה
ברבעון הבא תנובה תעלה עם כמה קמפיינים במקביל, בהיקף שלא נראה מצדה בעשור האחרון, לאחר שבעבר הייתה המפרסמת הגדולה במשק ■ צפויה גם לחזור לתמוך בקוטג', שהסלוגן שלו הפך לחרב פיפיות אחרי המכירה לסינים
קימברלי מסיימת את השותפות ארוכת-השנים עם גיתם ■ המותגים העיקריים שעוברים למקאן: ניקול, לילי וקלינקס
במפתיע ושלא כהרגלו, החליט השופט המחמיר חאלד כבוב לחלץ את חנה רדו, המשנה ליו"ר מקאן ויו"רית מקאן ואלי, מהרשעה פלילית - על אף שהודתה בסחר במניות על בסיס מידע פנים שקיבלה מאחיה
יו"רית מקאן ואלי הודתה ברכישת מניות קומפיוג'ן בכ-54 אלף שקל על בסיס מידע פנים מאחיה ■ ההחלטה שלא להרשיעה התקבלה בין היתר בשל הפגיעה החמורה במקור פרנסתה ■ השופט כבוב: אין בהחמרה בענישה בעבירה זו כדי לאיין את סמכות ביהמ"ש להימנע מהרשעה בנסיבות חריגות
בשוק הפרסום נערכים לשינוי: מקאן ת"א, שמחזיק בתקציב ניו-פארם, צפוי לנסות לקבל נתח גדול יותר בתקציב שופרסל - על חשבון גיתם ואדלר-חומסקי
שנה וחצי לאחר פתיחת המשרד בניו-יורק, קבוצת מקאן עשויה למכור מניות בחברת הפרפורמנס סקינדו
הסכומים האדירים שגלגל אילן שילוח הם תוצאה של כשל שוק, שבו חברות רכש מדיה בודדות גורפות עמלות שמנות - בעוד ערוצי הטלוויזיה מתקשים להרוויח ■ ניתוח מיוחד
זאת בגין תשלום של כ-81.4 מיליון שקל שקיבל ממקאן-אריקסון ב-2008, ובנוסף למס בסך כ-16 מיליון שקל שכבר שילם בגין תשלום זה במקור ■ שילוח: "מכבד את החלטת ביהמ"ש"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר היא של האתר המתמחה במציאת מלונות trivago, והושקעו בה 1.3 מיליון דולר
קול ראשון שמצדד בשאול אלוביץ' - יו"ר מקאן אריקסון בישראל אילן שילוח, שמטפל בתקציב הפרסום של yes ■ אלוביץ' נחקר אתמול שעות ארוכות ברשות ני"ע
בימים האחרונים ירדה ההשקעה של יוניברסל מקאן בערוץ 10 ב-50% לעומת השבועות הקודמים ולעומת ההשקעה בערוץ 2 ■ שני הצדדים מכחישים אי-הבנות, אך גורמים בתעשייה מעריכים כי השינוי קשור ליוזמה של ערוץ 10 ולקו יזום שמוביל המשנה למנכ"ל ציון פרץ
Effie Awardsאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםנדב פרסמןענף הפרסוםפרסוםפרסומותתקציב פרסום