קסטרו פרסמה היום את דוחותיה הכספיים ומסכמת את 2016 כשהיא חוצה את רף מיליארד השקלים בהכנסותיה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למותג בגדי הילדים של קסטרו אהודה בעיקר על נשים ועל צופים בני 18-54
בעלי המניות של חברת האופנה יתכנסו בחודש הבא במטרה לאשר תיקון במדיניות התגמול של החברה ■ בין היתר, לא ניתן יהיה להעניק למנכ"לים המשותפים תגמול משתנה שלא על-פי יעדים מדידים
וגם: סמי סגול ובאז אולדרין תומכים בחללית הישראלית
מהם המאפיינים המיוחדים של דוחות רשתות האופנה?
לפי הערכות אורבניקה, הרשת סיימה את 2016 עם מכירות של כ-120 מיליון שקל ורווח של 7-8 מיליון שקל
לפי הודעת המשרד, נמצאו חריגות בערכי העופרת והקדמיום בתכשיטי ילדים וילדות שנמכרים ברשתות הגדולות, בהן הוניגמן קידס, טופ טן, עיצובים, קסטרו וסוויט גירל שופ ■ "הכנסה של תכשיטים אלה לפה - מסוכנת"
אחרי שניסתה את מזלה בכמה מדינות אירופה ובתאילנד וחיסלה את פעילותה בהן, חברת האופנה הישראלית עולה צפונה ■ השותף הקנדי של קסטרו היה שותף להקמת רשת האופנה אורבניקה
היקף העסקה: 90 מיליון שקל ■ גבי רוטר: "שמח להודיע על חתימת העסקה(...) כתוצאה מהרכישה נוכל גם להנות מהסינרגיה בין החברות" ■ חשיפת "גלובס"
המו"מ מתנהל לפי שווי של 120 מיליון שקל לרשת האופנה המוזלת אורבניקה, וזאת 3 חודשים בלבד אחרי שקסטרו רכשה כרבע ממניות קבוצת הודיס
לאחר ההשקעה בקבוצת הודיס, מנהלת קסטרו מו"מ לרכישת נתח מרשת האופנה המוזלת, המפעילה 5 סניפים ונמצאת בבעלות דומה להודיס, וכן כוללת את הדוגמנית והפרזנטורית של הרשת בר רפאלי
פוקס הציגה גידול של כ-20% בהכנסות ושל 4.8% במכירות חנויות זהות ■ קסטרו דיווחה על עלייה של 8.4% בהכנסות ושל 3.7% במכירות חנויות זהות
הרשתות שמניותיהן נסחרות בבורסה - פוקס, קסטרו וגולף - טרם פרסמו דוחות לרבעון השלישי, אך עפ"י הערכות תוצאותיהן צפויות להיפגע ברבעון הרביעי
ווליו בייס ממליצה על קסטרו: "רכישת הודי'ס צפויה לתרום לרווח ולתזרים באופן מיידי - המניה מתומחרת בחסר על שוויה הכלכלי"
הפרסומות המדוברות בחודש האחרון פנו לצעירים ודיברו בשפתם ■ קסטרו, במקום הראשון, עשתה זאת עם הקולקציה לבית הספר, והמשטרה עשתה זאת בקמפיין גיוס מפתיע
מתחילת השנה רשמה הרשת ירידה במכירות, זאת בניגוד לצמיחה של הרשת המתחרה WEAR.S ■ הרווח התפעולי נחתך בכ-80%, והרווח הנקי נחתך בכ-73%
אופנהאורבניקהדוחות כספייםהנפקה ראשונית לציבורהראל ויזלפוקספרסוםקמעונאותרון רוטררשתות אופנה