העסקה כוללת את רשת אופנת הבייסיק הודי'ס, רשת האביזרים טופ טן, רשת משקפי השמש קרולינה למקה ורשת האביזרים אקססוריז
עם זאת, באנטרופי הדגישו כי "על קסטרו לפעול להגברת מנגנוני הבקרה, על-מנת שאלה יהוו בלם מאזן לסיכון הגלום במינויו של רון רוטר"
מכירות קסטרו צמחו במחצית הראשונה של השנה ב-10.8% והסתכמו ב-481 מיליון שקל ■ הרווח הנקי זינק ב-30% ■ שיפור הרווח הגולמי מעיד על עליית מחירים של פריטי האופנה
בחודש יוני האחרון נחשף ב"גלובס" כי קבוצת הודיס מנהלת מגעים להכנסת שותף, וכי מו"מ התנהל גם עם קסטרו, וזאת כ-3 שנים אחרי שמו"מ קודם בין הצדדים התפוצץ
הכוונה: להכניס שותף לרשתות הודיס, טופ טן וקרולינה למקה, אך לא לאורבניקה ■ גביזון: "היה מו"מ למכור 25% לחברה פיננסית" ■ לפי מקורות, התנהל מו"מ גם עם קסטרו
כל חברות האופנה דיווחו על הפסד, בין היתר מאחר שפסח חל השנה ברבעון השני ■ מנכ"ל קסטרו: "אנו נמצאים בשוק שיש בו גידול בתחרות, בשטחי מסחר וברכישות המקוונות - וחולשה כללית בביקושים"
ואולם, הקמפיין של פרטנר עם השף אסף גרניט זכה לתגובות סותרות ■ קמפיין קסטרו רשם צפייה ארוכה יחסית, ומותגי הרכב השכילו לנצל את יתרונות הפלטפורמה
הסיבה: לוח הזמנים הצפוף של גדות בחו"ל ■ מקורות יודעי דבר: חוזה עם פרזנטורית חדשה נמצא ממש על סף חתימה
מקור העלייה במכירות הוא פתיחת חנויות ■ העלייה בהוצאות המכירה והשיווק גרמה לירידה של 25% ברווח התפעולי ולירידה של 30% ברווח הנקי ל-40 מיליון שקל ■ הודיעה על חלוקת דיבידנד של 25 מיליון שקל
האות של ויצו ניתן על היות הקמפיין "מקבע ומחזק סטראוטיפים מגדריים הפוגעים בנשים" ■ אות הקלון המתמיד - לפרסומות של קסטרו ■ גילה אושרת, יו"ר ויצו ישראל: "קוראות לחברות המסחריות לאמץ עקרונות של פרסום מכבד והוגן כלפי נשים"
בשנה האחרונה ירדו רווחיהן של רוב רשתות האופנה, ככל הנראה בשל העלייה בשער הדולר ■ גולף אף עברה מרווח להפסד ■ סם נזרי, מנכ"ל ובעלי אלדו וספרינג: "יש עודף רציני של שטחים מסחריים, וזה מביא לנפילות"
זו הייתה השנה שבה הקמפיינים התבססו סופית ברשת כיכבו: פרזנטורים חזקים, פרסומות דוקו ואינטראקציה עם הקהל הצעיר
לטענת התובע, רשת האופנה לא הכלילה עמלות מכירה כשכר רגיל של עובדיה והגדירה היקף משרה קבוע של 755 גם עבור עובדים שעבדו יותר מכך
אקסלנס: "המגמה השלילית בהיקף המכירות תימשך, על רקע הסטת כספים לרכישות בחו"ל ומעבר מצריכת מוצרי מותרות למוצרים בסיסיים"
בפסגת מדד הפרסומות ביו-טיוב בחודש ספטמבר ניצב "אתגר המזוודות" של חברת האופנה - עם יותר מ-1.1 מיליון צפיות
קסטרו, קמעונאית האופנה הוותיקה, מתמודדת עם שוק תחרותי וירידה בפדיון למ"ר, אך נהנית ממותג חזק, מעמד יציב בשוק ומאזן שמאפשר לה להשקיע בקידום פעילותה
Hoodiesאורבניקהדוחות כספייםהנפקה ראשונית לציבורהראל ויזלפוקספרסוםקמעונאותרון רוטררשתות אופנה