גדעון אוברזון בריאיון ל"גלובס": "מוצרים מקבילים של ראלף לורן, דונה קארן וקלווין קליין נמכרים ב-1,200 דולר, כך שאנחנו הרבה יותר זולים"
גיאוקרטוגרפיה: הזכירות של קמפיין קסטרו גבוהה מהממוצע, בין היתר בשל שידורו ב"ברייק הזהב" בגמר ה"אח הגדול"
הלמן-אלדובי מזהים באסטרטגיה של קסטרו מספר נקודות חוזקה ומעניקים לה המלצת קנייה במחיר יעד של 128 שקל למניה - פרמיה של 32% על מחירה הבוקר
וגם: למי העניק זהר זיסאפל מלגות לימודים, מה קיבלו הסטודנטים בבית צבי ממנכ"ל סנו אלכס לנדסברג, ומה זה "פוטומוביל"?
בזמן שהתותחים רועמים, יש מי שמצליח גם בתעשיית האופנה המקומית למנף את ההזדמנות לטובת מעשים טובים, בלי טיפת ציניות ■ לפניכם כמה מהתורמים והנרתמים בענף האופנה למבצע "צוק איתן"
שתי חברות האופנה לא פרסמו אזהרת רווח מבעוד מועד. למה?
הסתכם ב-500 אלף שקל בלבד ברבעון ■ האקלים החם ששרר ברבעון הראשון והעלייה בהוצאות המכירה והשיווק הביאו להרעה בביצועי רשת האופנה
הרווחים היפים של רשתות האופנה והתחזיות הכלכליות שלא שוות הרבה
בתוך 10 שנים התעצם כוחן של שלוש חברות האופנה הגדולות והיום הן חולשות יחד על 774 חנויות ב-17 רשתות קמעונאיות, ומגלגלות 2.6 מיליארד שקל ■ בכולן שיעור הרווח הגולמי עלה, ויש להניח שהמשך הריכוזיות יגרום לצרכנים לשלם יותר בקופה
עוד ועוד רשתות, שמיצבו עצמן כרשתות אופנה לנשים (ולעתים גם לגברים), פונות גם לילדים ■ רגע אחרי שמנגו מצטרפת לזירה הצפופה שרק לאחרונה הצטרפה אליה קסטרו, יצא "גלובס" לבדוק את הקולקציות ואת המחירים
קסטרו: "במקרים שבהם חברת השילוח החיצונית אינה מגיעה, אנו נשלח את הפריטים באמצעות דואר ישראל"
גיאוקרטוגרפיה: נתוני הזכירות של הפרסומת נמוכים ב-40% מהממוצע ■ הפרסומת של קסטרו מתברגת בטבלאות למרות שכלל לא שודרה השבוע
קסטרו מצהירה כי תפתח בתוך 5 שנים עשרות חנויות של מותג הקוסמטיקה הטבעית בהשקעה של 20 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה השבוע - ה"טוורקינג" של קסטרו עם גל גדות
תצוגת האופנה המסורתית של קסטרו, שהתקיימה אתמול, בישרה על קיץ אופטימי וספורטיבי במיוחד
מרגע שנודע כי גל גדות תגלם את "וונדר וומן" בסרט הוליוודי, השווי שלה הוכפל ■ גדות מרוויחה חצי מיליון שקל לעונה כפרזנטורית של קסטרו ומיליון שקל לשנתיים בקרליין ■ "גלובס" חושף את המספרים מאחורי הפנים היפות
Hoodiesאורבניקהדוחות כספייםהנפקה ראשונית לציבורהראל ויזלפוקספרסוםקמעונאותרון רוטררשתות אופנה